به گزارش
گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، سید احمد صفوی با اشاره به اینکه محصولات گواهی شده به لحاظ پروسه تولید میزان استفاده سموم، کود و سایر نهاده ها تحت مدیریت و کنترل قرار می گیرد که به این نوع محصولات، محصول گواهی شده اطلاق می شود.
وی در خصوص اینکه در 21 محل در میادین و بازار میوه و تره بار شهرداری تهران محصولات گواهی شده عرضه می شود، اضافه کرد:"از جمله این میادین و بازارها می توان به میدان میوه و تره بار آزادگان، تهرانسر، جلال آل احمد، لواسانی و بازارهای اختیاریه، مجیدیه، هروی، زرگنده، قیطریه و ... اشاره کرد که در این مراکز محصولات گواهی شده عرضه می شود."
سید احمد صفوی با بیان اینکه روش عرضه دستچین نیز برای جلب رضایت و افزایش خدمات رسانی به شهروندان توسط سازمان به مرحله اجرا گذاشته شده است، اظهار داشت:" اولویت سازمان میادین توسعه کیفی خدمات رسانی به شهروندان است و عرضه محصولات گواهی شده و دستچین نیز در راستای این برنامه اجرایی شده که در تعدادی از غرفه ها در سطح میادین و بازارها موجود بوده و شهروندان می توانند محصول مورد نظرشان را در این غرفه ها بر اساس انتخاب خود تهیه کنند."
وی درباره نرخ محصولات گواهی شده در میادین و بازارها بیان کرد:" با توجه به هزینه های تولید این محصولات، نرخ آنان نسبت به محصولات عادی بیشتر است اما در مقایسه با محصولات مشابه در سطح شهر کاهش قیمت قابل توجهی وجود دارد که برای مصرف کننده مقرون به صرفه است."
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تصریح کرد: با توجه به اینکه یکی از مهمترین سیاست های سازمان عرضه میوه با کیفیت مناسب و نمونه به شهروندان است باید از روش های نوین و متفاوت برای جلب رضایت شهروندان استفاده کنیم.
صفوی اظهار داشت: سازمان میادین میوه و تره بار نیز برای جلب رضایت شهروندان اقدام به عرضه میوه های گواهی شده و دستچین کرده است که روزانه 34 تن محصول گواهی شده در 21 میدان و بازار عرضه می شود."
وی ابراز امیدواری کرد که با توجه به سیاست ها و برنامه های سازمان در آینده، شهروندان بتوانند میوه مورد نیاز خود را به صورت دستچین و با قیمت مناسب در همه میادین و بازارها تهیه نمایند.
انتهای پیام/