سرمربی تیم والیبال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در این هفته از مسابقات لیگ برتر والیبال بانوان در شیراز به مصاف تیم هیئت والیبال فارس می‌رویم.

مریم هاشمی سرمربی تیم والیبال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: با بردی که هفته گذشته مقابل تیم میزان خراسان کسب کردیم از نظر روحی و روانی کمک بزرگی به تیم ما کرد.

وی گفت: در مسابقات لیگ امسال هیچ تیمی را نمی‌توان دست کم گرفت، سطح مسابقات بسیار بالاست و مقابل حریفان باید دست پر رفت و تمامی برنامه‌های تاکتیکی را به طور صحیح اجرا کرد.

وی یادآور شد: تیم شیراز در لیگ امسال نسبت به سنوات قبل متفاوت و قدرتمند تر ظاهر شده است اما آن‌ها از داشتن یک پاسور قدرتمند محروم هستند و ما نهایت استفاده را از نقاط ضعف آن‌ها خواهیم داشت.

وی گفت: در لیگ امسال برخلاف سنوات قبل در میان تیم‌های شرکت کننده چند تیم هم سطح و مدعی وجود دارد کار برای برد حریفان سخت‌تر شده است.

وی خاطرنشان کرد:متاسفانه سطح داوری لیگ امسال تا اینجا کار عالی و ایده‌آل نبوده است و در طول بازی اشکالاتی هست که باعث اعتراض تیم‌ها شده و ارتباط بازیکنان با داوران در حین بازی بیشتر شده است.

وی در واکنش به این مساله که اعتراض در والیبال ایران به یک عادت در میان بازیکنان تبدیل شده است، اظهار داشت: عادت یک بخش از ماجراست ولی در بیشتر موارد اشتباهات داوری باعث می‌َشود تا کادر هم دست به اعتراض بزنند من نمی‌خواهم بگویم که داوری ما مشکل دارد بلکه معتقدم توقع داریم در سوپرلیگ مسطح داوران هم از نظر فنی باید مثل بازی‌ها ارتقاء پبدا کند.

وی ضمن اشاره به اجرای قوانین جدید داوری در طول مسابقات امسال خاطر نشان کرد: در لیگ امسال قضاوت‌ها براساس قوانین جدید صورت می‌گیرد و هرگونه برخورد با تور در طول مسابقه خطا گرفته می‌شود. 

در بازی اول به دلیل عدم هماهنگی ما حدود 7 الی 8 خطای تور داشتیم اما رفته رفته شاگردانم با این شرایط جدید هماهنگ شدند ومیزان خطای تور آن‌ها به مراتب کمتر شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار