به گزارش
گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران
به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، «سیدتقی سهرابی» با بیان این مطلب گفت:
علیرغم نیاز سازمان صدا و سیما به بودجهای معادل حداقل 3 هزار میلیارد
تومان در سال مالی پیشرو،
بودجه این سازمان در مقایسه با سال گذشته تغییر
محسوسی نداشته و دولت، رسانه ملی را موظف کرده است از طریق پخش آگهی
بازرگانی، 1200 میلیارد تومان درآمدزایی داشته باشد این درحالی است که مردم
از پخش همین مقدار آگهی بر اساس درآمد 890 میلیارد تومانی هم ناراضی هستند
و رسانه ملی نیز مجبور به آنتن فروشی خواهد شد.
مدیرکل روابط عمومی
رسانه ملی با اشاره به سهم دولت از بودجه 932 میلیارد تومانی سازمان صدا
وسیما در لایحه بودجه سال94، تصریح کرد: رشد حدود 6 درصدی بودجه امسال
رسانه ملی به نسبت سال گذشته در حالی است که در بودجه امسال، حقوق کارکنان
دولت با 14 درصد رشد پیشبینی شده است.
وی با بیان اینکه برخلاف
رویه دولت،امسال هیچ جلسهای برای بررسی بودجه سازمان صداوسیما
برگزارنشده است تصریح کرد: درصورت تصویب اعتبار ابلاغی که حتی کفاف حقوق و
مزایای کارکنان رسانه ملی را هم نمی دهد، سازمان صدا وسیما قادرنخواهد
بود آنگونه که باید به تعهدات خود مبنی برتولید محتوا و نگهداری شبکه های
رادیویی و تلویزیونی محلی، ملی و بین المللی عمل کند.
مدیرکل روابط
عمومی رسانه ملی با اشاره به تکالیف رسانه ملی در قانون برنامه پنجم توسعه
کشور و اشراف نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی بر وضعیت کمی و کیفی
فعالیتهای صداو سیما اظهار امیدواری کرد در مراحل بررسی نهایی لایحه بودجه
کل کشور، دولت محترم و مجلس شورای اسلامی اقتضائات رسانه ملی جمهوری اسلامی
ایران را بویژه در دوره جدید مدیریتی در نظر بگیرند.
انتهای پیام/
قابلمه های دیگه رو آتیش ذوب میشن؟!!!!
این جور بشه که وسط یک فیلم باید یک ساعت پیام بازرگانی ببینیم
اینجانب طرحی را برای صدا و سیما دارم که می تواند بدون افزایش تبلیغات و حتی با کاهش آن و جلب رضایت مردمی مبلغ مذمور را تامین نماید
آماده ارائه طرح هستم به شرط حفظ مالکیت معنوی و مشارکت با صدا و سیما
با توجه به كاهش قيمت نفت و اقتصاد مقاومتي اين كار دولت به نظر من بهترين راهكار ممكن است