جانشین فرستاده ویژه رئیس‌جمهور آمریکا در ائتلاف بین‌المللی مبارزه با داعش اعلام کرد که در طول یکسال گذشته 600 نفر از اعضای منافقین از اردوگاه "لیبرتی" عراق به "آلبانی" منتقل شده‌اند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از  بی بی سی، "برت مک گرک" جانشین فرستاده ویژه رئیس‌جمهور آمریکا در ائتلاف بین‌المللی مبارزه علیه گروه تروریستی داعش اعلام کرد که در طول یکسال گذشته 600 نفر از اعضای منافقین از اردوگاه "لیبرتی"عراق به "آلبانی" منتقل شده‌اند.

وی گفت که دولت آلبانی بر سر این موضوع با ایالات متحده همکاری کامل داشته است.

مک‌ گرک گفت: "جانان واینر، مشاور ارشد من همراه با تیمش و گروهی از کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل هم‌اکنون برای نظارت بر انتقال اعضای سازمان مجاهدین خلق در آلبانی به سر می‌برد و من هر روز در این مورد گزارش می‌گیرم».

به گفته مک گرک، "هدف ما این است که همه ساکنان اردگاه لیبرتی در امنیت کامل عراق را ترک کنند".


خبر اعطای پناهندگی به گروهی از اعضای گروهک تروریستی منافقین، توسط «سالی بریشا»، نخست وزیر آلبانی، در اسفند 91 پس از دیدار با «باربارا لیف»، معاون وزیر خارجه آمریکا اعلام شد.

دولت عراق و گروهک منافقین در دسامبر سال 2011 میلادی توافقنامه‌ای امضا کردند که براساس آن  قرار شد منافقین به تدریج از اردوگاه اشرف به اردوگاه لیبرتی منتقل شوند و از آنجا مقدمات انتقالشان به دیگر کشورها فراهم شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی از خرم اباد
۱۱:۵۶ ۲۰ آذر ۱۳۹۳
امریکا فقط مهره های سوخته و بی خاصیت جمع میکنه

تمام جهان دیگه این افراد ناقص العقل میشناسن
آخرین اخبار