دادستان جیرفت گفت: قانون برای همه یکسان است و هیچ استثنایی وجود ندارد وبا متصرفان اراضی ملی برخورد بازدارنده و قاطع می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی دادگستری ،مجید رستمی در جلسه جلوگیری از حاشیه‌نشینی این شهرستان افزود : نابه‌هنجاری‌های جامعه به دلیل کاستی‌هایی است که اگر مسئولان به وظایف خود عمل کنند به حداقل می‌رسند.

وی گفت: حاشیه‌نشینی در جیرفت کم است و با مواردی هم که وجود دارد، برخورد شده و با تعیین حدود، تصرف‌ها به حداقل رسیده است و امروز تصرف نداریم.

رستمی با بیان اینکه دفاتر اسناد رسمی باید تمام معامله‌ها را استعلام کنند تا کسی فریب نخورد و زمین واهی داده نشود، افزود: برخی مسئولان در تصرف اراضی با دادن خدماتی مانند آب و برق در این امر همکاری می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در رفع تصرف اراضی باید از قوی‌ترها و مساحت‌های بیشتر آغاز کنیم و بعد به سراغ ضعفا برویم.

دادستان جیرفت با بیان اینکه در جیرفت برخورد با زمین‌خواری در کشور بی‌نظیر است، ادامه داد: باید با کمترین هزینه بیشترین دستاورد را داشته باشیم در رفع تصرفات غیرقانونی باید طبق قانون عمل کنیم، اما مردم هم باید مد نظر باشند تا بدبینی نسبت به نظام پیش نیاید.

رستمی با بیان اینکه اگر در اعمال قانون تبعیض نباشد، مردم همه تابع قانون هستند، یادآور شد: جیرفت با وجود جمعیتی که دارد کمترین شاخصه‌های ناامنی در جنوب کرمان را دارد.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: برخورد ، متصرفان ، کرمان ، ملی ، اراضی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.