پیروزی 2 بر صفر منچستر سیتی مقابل آاس رم موجب شد مانوئل پیگیرینی تیم خود را یکی از مدعیان اصلی کسب قهرمانی در چیمیپونزگیگ بداند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، منچستر سیتی موفق شد با 2 گل سمیر نصری و پاپلو زالتا در ورزشگاه المپیک رم از سد حریف ایتالیایی گذشته و جواز حضور در مرحله بعد رقابتهای لیگ قهرمانان را بدست آورد.

براساس این گزارش، پیروزی‌های چند هفته اخیر سیتی در رقابت‌های لیگ قهرمانان و لیگ برتر انگلیس به مانوئل پیگیرینی سرمربی این تیم را به آینده امیدوار ساخته بطوریکه حالا او سیتی را دارای شانس بالایی برای قهرمانی در چیمپیونز لیگ می‌داند.

پیگیرینی پس از این بازی گفت: ما همانند سه هفته گذشته به بازی مقابل رم پرداختیم. صبوری هواداران نتیجه داد زیرا همانطور که از ابتدا وعده داده بودم حالا سیتی به شرایط نرمال گذشته بازگشته و بار دیگر به مدعی کسب قهرمانی در چیمپیونز لیگ ولیگ برتر جزیره تبدیل شده است. با اطمینان می‌توانم بگویم به همان تیمی تبدیل شده‌ایم که فصل گذشته قهرمان لیگ انگلیس شد.

پیگیرینی در ادامه افزود: قصد ندارم بازیکنانی که مقابل رم به میدان رفتند را با آن بازیکنانی که در این دیدار غایب بودند مقایسه کنم. اما قبول کنید بازی بدون حضور کمپانی، توره، آگوئرو و سیلوا دشوار است. به نظر من تیم سیتی که مقابل رم به پیروزی رسید شاسیته تمجید بیشتر است زیرا همه از سرجیو آگوئرو و نقش تاثیرگذار وی در تیم سخن می‌گویند حال آن که وی در این دیدار اصلا حضور نداشت. این پیروزی نتیجه اطمینان کامل من به اعضای تیم است.
 
*گارسیا: سیتی خوش شانس بود

رودی گارسیا سرمربی آس رم نتیجه دیدار مقابل سیتی را چندان منصفانه نمی‌داند و حتی معتقذ است تیم انگلیسی در این دیدار بسیار خوش شانس بوده.

گارسیا پس از بازی گفت: دیدار مقابل سیتی کاملا در شرایط برابر انجام شد و آنان برتری نسبت به ما نداشتند. تیمی برنده شد که خوش شانس‌تر بود البته بازیکنان حریف دارای تجربه و سطح آمادگی بیشتری بوده و بازیکنان رم در حال آموختن درس‌های جدید در رقابت‌های مهمی مانند چمپیونز لیگ بودند بازیکنان نباید به گلزنان سیتی اجازه شوت‌زنی می‌دادند، غفلت از سمیر نصری باعث شد او در چنین موقعیتی قرار بگیرد. از نتیجه به دست امده بسیار ناامید شدم زیرا بازیکنان رم این توانایی را داشتند که بهتر عمل کنند.

*دروسی : شکست‌های پیاپی روحیه تیم را تخریب می‌کند

دانیله دروسی بازیکن آ اس رم از نتیجه به دست آمده ابراز ناراحتی کرد و گفت: پس از شکست مقابل زسکامسکو، حالا شکست برابر سیتی آن هم در خانه رم را تجربه می‌کنیم، چنین نتایج مایوس کننده‌ای می تواند روحیه تیمی را به طور کامل بر هم بزند همه بازیکنان برای صعود به مرحله بعد برنامه ریزی کرده بودند . کسی انتظار شکست را نداشت شاید اگر نیمکت نشین نبودم و می‌توانستم به زمین بیایم، می توانستم کاری برای تیمم انجام دهم از این پس باید تمرکز خود را بر روی بازی‌های سری آ متمرکز کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: سیتی رم ، رم ، اقتدارش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار