تیم بسکتبال هفت الماس در بازی معوقه از هفته اول لیگ ملی بسکتبال موفق به شکست پمینا اصفهان شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ نیم فصل اول جام ملی بسکتبال با بازی معوقه از هفته اول میان هفت الماس قزوین و پمینا اصفهان پایان یافت.

تیم هفت الماس در این بازی خانگی با نتیجه 77 بر 61 برنده شد و به رده پنجم جدول صعود کرد. پمینا که شرایطی مساوی با شهرداری گرگان پیدا کرده است به خاطر پیروزی در بازی رو در رو به رده ششم صعود کرد و شهرداری گرگان نیم فصل اول را در رده هفتم تمام کرد.

هفت الماس و پمینا تا 18 ثانیه پایانی نیمه اول با نتیجه 32- 32 مساوی بودند که در این لحظه با خطای وارتان بیدروسیان روی علی اله وردی، 2 پنالتی به هفت الماس داده شد و نیمه اول با گل شدن این پنالتی ها با نتیجه 34 بر 32 به نفع میزبان تمام شد.

تیم پمینا در کوارتر سوم با نتیجه 24 بر 15 برنده شد اما امتیازات این تیم در 10 دقیقه آخر به 5 امتیاز محدود شد و با 28 امتیاز هفت الماس در این کوارتر، بازی به نفع شاگردان اسلامی به پایان رسید.

برترین های بازی

محمد امجد با 23 امتیاز بهترین بازیکن پمینا در این بازی بود و محمد یوسف وند با 11 امتیاز و 10 ریباند، مجید صالحی با 18 امتیاز و 6 ریباند و محمد شاهسوند با 13 امتیاز و 5 ریباند بهترین های آماری هفت الماس بودند. امیر طاهرخانی با 11 امتیاز و 7 ریباند در کنار علی اله وردی با 10 امتیاز دیگر بازیکنان دو رقمی تیم قزوینی بودند.

گفتنی است نیم فصل دوم جام ملی از روز دوشنبه 24 آذر آغاز می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: هفته آخر ، معوقه ، سوپرلیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار