سینما در هفته ای این هفته سینما برخلاف هفته های گذشته که اخبار سینمایی را دنیال می کرد این بار پیرامون آخرین وضعیت بیماری هنرمندان سینما بود.

به گزارش خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران؛ این هفته سینما برخلاف هفته های گذشته که اخبار سینمایی را دنیال می کرد این هفته پیرامون آخرین وضعیت بیماری هنرمندان سینما بود. سینماگرانی چون بهزاد فراهانی، انوشیروان ارجمند، رضا داوودنژاد و اکبر عبدی که به خاطر بیماری قدیمی خود دوباره در بیمارستان بستری شدند و تنها کسی که وضیت جسمی بهتری داشت بهزاد فراهانی - بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون -  بود که سه روز پیش به دلیل عارضه‌ی قلبی در بیمارستان بستری شده بود، از بیمارستان مرخص شد.


اما با اینکه رضا داودنژاد در بیمارستان "کوثر" شیراز،‌ دوران نقاهت بعد از عمل تکمیلی پیوند کبد خود را سپری می‌کند، قدردان هموطنانی است که برای او و بهبودی‌اش دعا کرده و می‌کنند. او تاکید دارد که هنوز و همیشه به دعاهای مردم خوب ایران نیازمند است. و پدرش نیز علیرضا داوودنژاد کارگردان سینما در خصوص وضعیت پسرش "رضا داوود نژاد" در گفتگو باخبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: حال رضا اصلا خوب نیست و از بخش مراقبت‌های ویژه بیرون نیامده است.

انوشیروان ارجمند یکی دیگر از بازیگرانی است که این روزها حال خوشی ندارد و داریوش ارجمند - بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون - به شدت از وضعیت جسمی برادرش ابراز ناراحتی و نگرانی کرد . فقط از مردم خواست که برای برادرش دعا کنند.

در آخر اکبر عبدی، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، همچنان در بخش سی‌سی‌یو تحت مراقبت است. این هنرمند همچنان به دلیل مشکلات فشارخون و دیابت در بخش مراقبت‌های ویژه (سی‌سی‌یو) بستری هستند و هنوز به بخش منتقل نشده‌اند.

بعد از مرور آخرین وضعیت بیماری هنرمندان به سراغ دیگر اخبار سینمایی می رویم که به دنبال تغییر مدیریت سازمان صداوسیما احتمال جایگزینی در تعدادی از مدیران سازمان سینمایی قوت گرفت و ایوبی پیش از این نیز در گفت‌وگویی این موضوع را تأیید کرده بود که احتمال دارد برخی از مدیران زیرمجموعه سازمان سینمایی به تلویزیون برگردند.


رئیس سازمان سینمایی با تأیید دوباره احتمال جابجایی رئیس شورای نظارت و ارزشیابی فیلم‌ها گفت: هنوز درباره جانشین ایشان به نتیجه قطعی نرسیده‌ایم.

محمدمهدی طباطبایی نژاد و مهدی فرجی از جمله گزینه هایی هستند که احتمال جانشینی محمد احسانی را دارند.

همچنین هشتمین جشنواره سینما "حقیقت" با معرفی برگزیدگان‌، یادی از هنرمندان درگذشته و آرزوی سلامتی برای هنرمندان بیمار به کار خود پایان داد.

همزمان با آغاز ثبت‌نام اکران‌های مردمی جشنواره عمار، صادق آهنگران که در سال‌های دفاع مقدس با نواهای حماسی خود، مشوقِ و ترغیب‌کننده‌ی حمایت مردم و حضور رزمندگان در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بود، وظیفه دبیری اکران‌های مردمی پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار را بر عهده گرفت.


آخرین و تنها خبر از جشنواره فیلم فجر دیدار و گفتگو حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی کشور با اعضای هیات انتخاب بخش سینمای ایران جشنواره فیلم فجر بود. 

مریلا زارعی بازیگر فیلم "شیار 143" بار دیگر تقدیر شد و این بار در جشنوار بین‌المللی آسیا پاسفیک از "مریلا زارعی" برای بازی در فیلم "شیار 143" تقدیر کردند.


همچنین از دو کارگردان حامی فتنه یعنی رضا درمیشیان و رخشان بنی اعتماد تقدیر به عمل آمد و این اتفاق در حالی است که اصغر فرهادی یکی از داوران این جشنواره بود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار