فرمانده انتظامی استان همدان گفت: عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر در یک عملیات پلیسی شامگاه چهارشنبه موفق شدند 502 کیلوگرم تریاک از خودروی حامل کاه در شهر همدان کشف کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران؛ سردار حاجی محمد مهدیان نسب در جمع خبرنگاران افزود: یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر اقدام به بارگیری مواد مخدر از نوع تریاک از یکی از استان های جنوب شرقی کرده و قصد انتقال آن به غرب کشور را داشتند.

وی اضافه کرد: قاچاقچیان محموله مواد مخدر را در بار کاه در یک دستگاه خودروی وانت نیسان جاسازی کرده و دو خودرو نیز به عنوان راهنما، خودروی حامل مواد مخدر را اسکورت می کرد.

وی بیان کرد: با دریافت گزارش های مردمی در این زمینه تیم های ویژه مبارزه با مواد مخدر موضوع را بررسی و در یک عملیات موفق به توقیف خودرو حامل مواد مخدر به همراه دو خودرو سواری راهنما شدند همچنین در این عملیات سه قاچاقچی دستگیر شدند.

وی با ذکر اینکه افراد دستگیر شده سابقه دار هستند گفت: پلیس از مدت ها پیش دنبال به دام انداختن اعضای این شبکه بود که در نهایت در تور اطلاعاتی پلیس گرفتار شدند.

* کشفیات مواد مخدر از مرز چهار تن گذشت

فرمانده انتظامی استان همدان اظهار کرد: میزان کشفیات مواد مخدر از ابتدای سالجاری تاکنون در این استان به بیش از چهار تن رسید که نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش یافت.

سردار مهدیان نسب افزود: 71 باند تهیه و توزیع مواد مخدر امسال منهدم شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 42 درصد افزایش داشته است.

وی اضافه کرد: 12 عملیات فرا استانی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر انجام شده که بخشی از مواد مکشوفه در سالجاری از خرده فروشان با اجرای طرح های عملیاتی و منطقه کشف شده است.

وی از دستگیری یک هزار و 170 معتاد متجاهر در همدان خبر داد و گفت: تعداد قاچاقچیان عمده و خرده فروش که امسال در این استان دستگیر شده اند نسبت به سال گذشته 22 درصد افزایش داشته است و طرح های تخصصی برای پاکسازی 45 نقطه از این استان امسال به صورت منطقه ای و موضوعی اجرا شده است.


انتهای پیام /م
برچسب ها: همدان ، موادمخدر ، خودرو ، کاه ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۲۱ آذر ۱۳۹۳
فردا با پرداخت پول آزاد می شوند