رئیس کار گروه اهداف پرواز گفت: پتانسیل اهداف پروازی در کشور بالاست اما به خاطر هزینه بالا نسبت به دیگر رشته‌های تیراندازی کمتر مورد توجه قرار می گیرد.

حسین ضیایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، درباره سطح کیفی مسابقات آزاد اهداف پروازی گفت: در هر دور از برگزاری این مسابقات استعدادهای جدیدی به تیراندازی معرفی می شود اما به خاطر هزینه‌های بالا نسبت به دیگر رشته‌ها رشد کمتری دارد.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات از نظر کمی نسبت به دوره گذشته خوب بود و ورزشکاران از شرایط مطلوب‌تری برخوردار بودند.

ضیایی بیان کرد: از نظر کیفی هم نسبتا خوب است ولی نیاز به حمایت‌های بیشتر است چون با توجه به پتانسیل‌ها در این زمینه جایگاه رشد بیشتری در سطح کشور دارد.

ردئیس کارگروه اهداف پروازی گفت: مشکلی که ما در این زمینه داریم چون اهداف پروازی در فضای باز برگزار می شود در نیم فصل دوم سال بخاطر سرما برای ورزشکاران آزار دهنده است.

وی ادامه داد: با توجه به مسابقاتی که برگزار شد تا حدودی توانستیم به اهدافمان دست پیدا کنیم از طرفی چون این مسابقات برای انتخابی تیم ملی است معمولا افرادی که شرکت می کنند از نظر فنی هم شرایط خوبی دارند.

رئیس کارگروه اهداف پروازی عنوان کرد: این مسابقات برای انتخابی تیم ملی امتیاز بالا و استمرار در کسب این امتیازات توسط ورزشکاران نقش مهمی دارد. که امیدواریم با این مسابقات که برگزار شد بتوانیم یک تیم ملی با پتانسیل بالا در اهداف پروازی برای کسب سهیمه المپیک تشکیل دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار