پایان قرارداد 5 ساله اندی مورای تنیسور اسکاتلندی با کمپانی آدیداس،‌ افت شدید درآمدهای سالانه وی را به همراه خواهد آورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، اندی مورای تنیسور اسکاتلندی در روزهای پایانی قرار داد 5 ساله خود با کمپانی آدیداس به عنوان حامی مالی قرار دارد. این موضوع افت شدید درآمدهای مورای را به دنبا خواهد داشت.

مشکلات مورای از زمانی شروع شد که وی به طور آشکار از استقلال اسکاتلند حمایت کرده و رای به جدایی از انگلیس داد. پس از آن بسیاری از حمایت کنندگان مالی مورای ترجیح به قطع همکاری با وی دادند. این ماجرا با ناکامی مورای در مسابقات بین‌المللی همراه شد و حالا وی در روزهای پایانی قرار داد خود با کمپانی آدیداس قرار دارد.  
 
کمپانی آمریکایی قصد ندارد قرارداد 5 ساله خود را با مورای تمدید کند و حالا او با افت شدید دستمزد در سال2015 مواجه شده است.  
 
*جوکوویچ: سال 2015 زمان درخشش تنیسورهای جوان است
 
نواک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان معتقد است تنیسورهای جوان در مسابقات سال 2015 به چالشی جدی برای تنیسورهای کهنه کار تبدیل می‌شوند. در رقابت‌های سال گذشته بازی‌های درخشان استان و اورنیکا و مارین سیلیچ جوان این ادعا را ثابت کرد.
 
جوکوویچ گفت: سخت است بخواهیم از هم اکنون در مورد قهرمانان گرند اسلم سال آینده را پیش بینی کنیم اما می‌دانم سال جدید دوران درخشش تنیسورهای جوان خواهد بود و آنان می‌توانند خود را به عنوان استعدادهای جوان دنیای تنیس به جهانیان معرفی کنند.  
 
جوکوویچ در ادامه افزود: طبیعی است که شاهد حضور نسل جدید تنیسورها در مسابقات جهانی باشیم. تنیسورهایی مانند کی نیشیکوری، میلوس روانیک، گریگور دیمتیروف و ... از همین نسل هستند. آنان در سال 2014 مقابل تنیسورهای بزرگی به پیروزی رسیدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار