با برگزاری دیدار پایانی هفته سیزدهم رقابت‌های بین المللی تنیس فیوچرز ، زوج آلمانی عنوان قهرمانی را از آن خود کردند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛  در ادامه برگزاری رقابت‌های بین المللی تنیس فیوچرز در کیش، تنیسورها در فینال بخش ۲ نفره و مرحله نیمه نهایی بخش انفرادی به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان زوج آلمانی موفق شدند با نتیجه ( ۹-۱۱ ) (۵) ۶-۷ و ۶-۱ ) مقابل زوج کروات به برتری رسیدند و  عنوان قهرمانی را تصاحب کردند.

همچنین پس از مشخص شدن نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی ، تنیسورها در این مرحله برای رسیدن به فینال هفته سیزدهم و پایانی بازی‌ها به مصاف یکدیگر رفتند که در نخستین دیدار یوناس از آلمان با نتیجه ( ۳-۶ و ۴-۶ ) در مجموع ۲ بر صفر مقابل فورنل مسترس از اسپانیا شکست خورد و الکسیس موزیالیک فرانسوی نیز با نتیجه ( ۱-۶ و ۲-۶ ) در مجموع ۲ بر صفر تونی اندروئیچ کروات را  از پیش رو برداشت.

به این ترتیب دیدار پایانی این رقابت‌ها مابین نمایندگان اسپانیا و فرانسه برگزار می‌شود تا پرونده بازی‌ها با مشخص شدن قهرمان بخش انفرادی بسته شود.

یاد آور می‌شود: این رقابت‌ها به مدت ۳ هفته با مدیریت امیر صدری در جزیره کیش پیگیری می شود که شاندور از مجارستان به عنوان سرداور هفته یازدهم حضور داشت و علی کاتبی داور نشان نقره از ایران نیز به عنوان سرداور هفته‌های دوازدهم و سیزدهم و مسیح صلاح، امیر مهدویان، مهدی ملک زاده، سام صدری، سهیل صدری و سینا ابراهیمیان به عنوان کادر داوری مسابقات حضور دارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار