فدراسیون جهانی فلوربال "IFF" همزمان با برگزاری مسابقات جهانی این رشته برگزار شد که طی آن ایران به عضویت دائم فدراسیون یاد شده در آمد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در این اجلاس ایران به همراه هند ، جامائیکا و اندونزی با اکثریت آراء به عضویت دائم "IFF" در آمدند.

همچنین فنلاند میزبان مسابقات جهانی در رده بانوان در سال 2015 شد ، ضمن اینکه لتونی در بخش مردان در سال 2016 میزبان رقابت‌های جهانی خواهد بود.

براساس این گزارش ، رمضانعلی دولو رئیس انجمن فلوربال کشورمان در جریان سفر به سوئد مذاکرات مفیدی با مسئولان فدراسیون جهانی و همچنین تنی چند از روسای فدراسیون فلوربال کشورهای مختلف داشت.

در این راستا ایشان با توماس اریکسون رئیس فدراسیون جهانی فلوربال ، جان لیلجلاند دبیر کل و استفان گینگ رئیس کنفدراسیون آسیا و اقیانوسیه دیدار کرد و در خصوص بسط و گسترش این رشته در ایران با آنها به بحث و تبادل نظر پرداخت.

اریکسون ضمن اعلام خشنودی از این دیدار اعلام کرد که مطمئنا از انجمن فلوربال ایران حمایت خواهیم کرد.

دیدار با روسای فدراسیون‌های فلوربال هند، اسلوونی، سوئد ، لهستان ، تایلند ، کره ، فنلاند و لتونی از دیگر برنامه های رئیس انجمن فلوربال ایران در حاشیه اجلاس جهانی بود. در این دیدارها برگزاری اردوهای مشترک و شرکت در کلاس‌های مربیگری در دستور کار قرار گرفت. به علاوه دولو در دیدار با روسای فدراسیون فلوربال کانادا ، روسیه ، اوکراین در خصوص برگزاری اردوی مشترک و استفاده از مربیان روسی به عنوان مشاور فنی تیم ملی ایران به توافق رسید.

دولو دبیر کل کنفدراسیون فلوربال آسیا و عضو کمیته قوانین و مقررات فدراسیون جهانی است .

علی محتشم امیری عضو هیات رئیسه فلوربال ایران نیز در این سفر حضور دارد.

شایان ذکر است مسابقات جهانی فلوربال هم اکنون با حضور 16 تیم برتر جهان در شهر "گوته بورگ" سوئد جریان دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار