سخنگوی هیئت منصفه دادگاه مطبوعات گفت: در جلسه امروز دادگاه مطبوعات سایت انتخاب به اتهام نشر اکاذیب به قصد اضرار به غیر به اتفاق آراء مجرم شناخته شد.

«علی اکبر کساییان» در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به جلسه امروز دادگاه مطبوعات اظهار داشت: در این جلسه به پرونده‌های سایت «صراط نیوز»، «انتخاب» و ماهنامه «مهرنامه» رسیدگی شد.  
 
وی در ارتباط با سایت صراط نیوز تصریح کرد: مدیر مسئول این سایت با حضور در شعبه 78 دادگاه، به ریاست قاضی جلالی گفت که برای یکی از کیفرخواست‌های این سایت دعوت‌نامه به دست وی نرسیده و لذا از آنجایی که تفهیم اتهام نشده است دادگاه و مستشاران با تقاضای استمهال وی موافقت کردند.  
 
کساییان در ارتباط با سایت انتخاب افزود: این سایت به اتهام نشر اکاذیب به اضرار به غیر در شعبه 79 دادگاه کیفری و با ریاست قاضی محمدی کشکولی به اتفاق آراء مجرم شناخته شد و ضمنا هیئت منصفه دادگاه مطبوعات استان تهران مدیر مسئول سایت انتخاب را با اکثریت آراء مستحق تخفیف ندانست.  
 
سخنگوی هیئت منصفه دادگاه مطبوعات در پایان خاطر نشان کرد: به دلیل عدم حضور مدیر مسئول ماهنامه مهرنامه، دادگاه و هیئت منصفه با تجدید وقت وی موافقت کرده و لذا رسیدگی به آن به آینده موکول شد. 

انتهای پیام/ 
برچسب ها: سایت ، مجرم ، استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.