سرمربی اتلتیکو مادرید از هواداران تیمش خواست تا از آنها حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم فوتبال اتلتیکو مادرید در هفته پانزدهم رقابت‌های لالیگا امشب به مصاف ویارئال خواهد رفت.

دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو در خصوص این بازی گفت: از ترکیب اولیه ویارئال خبر ندارم، اما سبک بازی بازیکنان آنها شبیه به تیم ما است سرمربی این تیم در طول فصل به خوبی با آنها کار کرده است و بازی‌های بسیار خوبی را ارائه دادند در خط حمله و هافبک قدرت بسیار خوبی دارند.

شکست در چند بازی حق و یارئال نبوده، اما با بدشانسی بعضی از دیدارها را واگذار کردند، آنها تلاش می‌کنند تا با جمع آوری امتیاز، بازی‌های اروپایی راه یابند.

وی در ادامه در خصوص تورس گفت: من باید به تیم خودم احترام زیادی بگذارم صحبت در خصوص بازیکنی که در تیم ما نیست، عادلانه نخواهد بود من بر روی بازی‌های خودمان و جوانان تیممان تمرکز کرده‌ام تورس من را به خوبی می‌شناسد می‌داند که من فقط به بازیکنان تیمم اهمیت می‌دهم به بازیکنانی که درتیم نیستند، فکر نمی‌کنم. در حال حاضر تمام تمرکزمان را بر روی بازی با ویارئال گذاشته‌ایم و به بازهای دیگر و حواشی تیم فکر نمی‌کنیم.

وی در خصوص انتخاب کورتیوس به عنوان مرد سال 2012 گفت: برای بازیکنانی که به تیمشان تعهد دارند، همیشه اتفاقات خوبی می‌افتد او در 3 سالی که در تیم ما بود پیشرفت زیادی داشت این ستاره مستحق این عنوان بوند من برای او بهترین‌ها را آرزو دارم. پیام من به هواداران تیم این است که همکاری لازم را با تیم داشته باشند ما با کمک آنها می‌توانیم به موفقیت‌های بزرگی دست یابیم.

گفتنی است، تیم فوتبال اتلتیکو مادرید با 34 امتیاز از 14 بازی در جایگاه سوم جدول لالیگا قرار دارد و درصورت پیروزی در دیدار مقابل ویارئال جایگاه بارسلونا در رده دوم جدول را خواهد گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار