پليس شهرستان اردكان استان يزد، يك متهم فراري را با چك هاي مسروقه، عناوين جعلي و همچنين چندين فقره سرقت دستگير كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یزد؛فرمانده انتظامي شهرستان اردكان  گفت: ماموران كلانتري مركز اردكان هنگام گشت زني در سطح شهر به يك دستگاه خودرو نيسان كه با دو سرنشين در حال حمل فرش، پتو و اقلام ديگر بود مشكوك شدند و ضمن متوقف كردن خودرو بررسي لازم را در اين زمينه آغاز كردند.

سرهنگ "احمد كمالي" ادامه داد: با توجه به ضد و نقيض گويي هاي سرنشينان خودرو، ماموران به محل خريد اين اموال مراجعه كردند و پس از استعلام از سامانه 110 متوجه سرقتي بودن دو قطعه چك خريدار كالاها شدند.

وي افزود: با انتقال متهم اصلي به اداره پليس وي در بازجويي هاي انجام شده به سرقت دو قعه چك سفيد از داخل يك خودرو و درج مبلغ 90 ميليون ريال خريد كالاهاي كشف شده اعتراف كرد.

كمالي ضمن اشاره به هماهنگي هاي قضائي تصريح كرد: در بازرسي از مخفيگاه متهم 200 ميليون ريال انواع لوازم و كالاهاي برقي كه با چك هاي تقلبي خريداري شده بود كشف شد.

وي ضمن تاكيد بر اعتراف متهم به ديگر سرقت ها يادآور شد: با تحقيقات لازم مشخص شد اين تبهكار كه داراي عنوان "اشكان" با اسناد و مدارك جعلي است به جرم ارتكاب پنج فقره سرقت در فارس و فرار از دست ماموران در دست تعقيب مي باشد.

سرهنگ عليرضا خالقي رئيس پليس آگاهي استان يزد درباره اين خبر بيان كرد: با توجه به نام گذاري سال جاري به عنوان سال مبارزه با سرقت، طرح عملياتي كشف موتورسيكلت هاي مسرقه به مدت يك هفته در سطح شهر يزد به مرحله اجراء درآمد.

وي ضمن اشاره به بازديد ماموران آگاهي از پاركينگ ها و توقف گاههاي عمومي و اختصاصي تصريح كرد: با اجراي اين طرح 31 دستگاه موتورسيكلت مسروقه كشف شد.

خالقي در پايان يادآور شد: پليس قصد دارد تا با انجام طرح هاي عملياتي و با جلب مشاركت عمومي علاوه بر كاهش وقوع انواع سرقت ها در جهت كشف سرقت نيز از گزارشات مردمي استفاده كند به همين منظور همشهريان در صورت مشاهده و اطلاع از هر گونه فعاليت سارقان مراتب را از طريق تلفن 110 به اطلاع پليس برسانند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.