مربی تیم سون هیل گفت: متاسفانه تیم های بانوان حاضر در لیگ برتر ووشو مورد کم لطفی حمایت کنندگان مالی قرار گرفتند.

خدیجه زینال زاده مربی تیم ساندا سون هیل در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با وجودیکه رشته ووشو در تمامی میادین بین المللی در بخش بانوان نتایج خوبی گرفتند و هیچ میدان مهمی را بدون کسب مدال ترک نکردند اما متاسفانه مورد کم لطفی حمایت کنندگان مالی قرار گرفتند و این موضوع به ضرر ورزش کشور است.

وی ادامه داد: دخترانی که در لیگ برتر ووشو بانوان حضور دارند، همگی مادران آینده این کشور هستند و قرار است فرزندان این مرزو بوم را تربیت کنند پس حمایت کنندگان مالی با حضور در لیگ های بانوان  روی فرهنگ ورزش در کشور سرمایه گزاری کردند و این به نفع همه است.

وی افزود: با حمایت نکردن از تیم های بانوان امسال اکثر ووشوکاران اصفهانی و مازندرانی بدون تیم ماندند، زیرا تیم گاز مازندران وفولاد ماهان امسال در لیگ حضور ندارندو این باعث شده که اکثر ووشوکاران این دو شهر از حضور در لیگ محروم ماندند.

وی افزود: باوجودیکه سطح کمی لیگ برتر ووشو بانوان امسال کمتر از سال گذشته بوده اما خوشبختانه از نظر کیفی رشد خوبی داشته و به جز تیم دانشگاه آزاد که بدلیل داشتن ملی پوش در ترکیبش در سطح بالاتری نسبت به سایر تیم ها قرار دارد، سایر تیم ها در یک سطح هستند و شاهد رقابت های بسار خوبی بودیم و اختلاف امتیازات کمتر شده که این نشانه پیشرفت سطح کیفی رقابت هاست.

مربی تیم سون هیل گفت: باتوجه به اینکه شرکت حمایت کننده مالی ما توانایی خرید بازیکن ملی پوش را نداشت اما فقط با هدف پرورش استعدادهای بومی استان البرزفقط از ووشوکاران برتر بومی استفاده کردیم که خوشبختانه با برنامه ریزی های دقیق و تمرینات خوب توانستیم تا پایان هفته ششم لیگ برتر تنها با اختلاف 3 امتیاز ار تیم دانشگاه آزاد در مکان دوم جدول قرارداریم و امیدواریم کسب این نتایج خوب ادامه داشته باشد.

گفتنی است: هفته پنجم و ششم لیگ برتر ووشو بانوان صبح و عصر امروز یکشنبه 23 آذر در محل آکادمی ووشو واقع در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: خدیجه ، زینال زاده ، ووشو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۶:۲۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
بسیار عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بود
آخرین اخبار