دارنده مدال نقره جهان گفت:خوشبختانه و به لطف خدا پزشکان از عملی که روی زانویم انجام شد رضایت کامل دارند.

مسعود اسماعیل پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:پس از مصدومیت شدیدی که در فینال مسابقات جهانی 2014 برایم به وجود آمد دو هفته پیش برای درمان راهی کشور آلمان شدم که خوشبختانه و به لطف خدا عمل موفقیت آمیزی روی زانویم انجام شد.
 
وی درباره این که هم اکنون در چه وضعیتی قرار دارد گفت:از آنجایی که عمل به صورت لیزری انجام شد بلافاصله از بیمارستان مرخص شدم و هم اکنون در حال فیزیوتراپی  هستم؛البته تمرینات روی دست را خیلی سبک برای آنکه از آمادگی بدنی دور نشوم انجام می دهم.
 
دارنده مدال برنز جهان در پاسخ به این سوال که چه زمانی به ایران باز خواهد گشت نیز گفت:حدود 10 روز دیگر مراحل درمانم به طور کامل در کشور آلمان به پایان می رسد و به کشور عزیزم بازخواهم گشت تا چند مرحله فیزیوتراپی را نیز در ایران انجام دهم.
 
وی در خصوص این که چه زمانی می تواند به میادین کشتی بازگردد اظهار داشت:پس از بازگشت حدود دو هفته هم در تهران تمرینات درمانی سبک را انجام خواهم داد و سپس در اردوی تیم ملی زیر نظر کادر فنی تمریناتم را دنبال می کنم.
 
اسماعیل پور در خاتمه عنوان کرد:از سوی کادر فنی تیم ملی برای حضور در مسابقات جایزه بزرگ فرانسه که روزهای 11 و 12 بهمن ماه برگزار می شود انتخاب شدم که اگر مشکل خاصی رخ ندهد به طور حتم در این میدان روی تشک مسابقه حاضر خواهم شد و فکر می کنم این رقابت ها استارت خوبی برای بازگشتم به میادین کشتی باشد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: کشتی ، آزاد ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار