حماس: "محمود عباس" روند تسریع در بازسازی نوار غزه را ناکام گذاشته است

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس در سخنانی تاکید کرد رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین روند تسریع در بازسازی نوار غزه را ناکام گذاشته است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از خبرگزاری آناتولی؛  "موسی ابومرزوق"، روز دوشنبه در سخنانی با اشاره به اینکه رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، هر طرحی را برای توافق بر سر پرونده گذرگاه‌های نوار غزه رد می‌کند، افزود: "محمود عباس"، روند تسریع در بازسازی نوار غزه را ناکام گذاشته است.

وی در ادامه با بیان اینکه گذرگاه‌های نوار غزه تنها با هماهنگی بین تشکیلات خودگردان و اسرائیل کار می‌کنند و مسئولیت آنها بر عهده حماس نیست، اضافه کرد: ما از هر گونه توافقی با تشکیلات خودگردان استقبال می کنیم اما با این وجود "محمود عباس"، هر گونه طرحی را در مورد گذرگاه‌های مرزی و تسهیل بازسازی نوار غزه رد کرده و در هر مناسبتی حماس را متهم می‌کند.

"محمود عباس"، روز یکشنبه طی سخنانی مدعی شد جنبش حماس در مقابل بازسازی نوار غزه مانع‎تراشی می‎کند.

وی در ادامه با بیان اینکه حماس و برخی از مردم تلاش می‎کنند که مسئولیت عدم بازسازی غزه را به دوش دولت ملی فلسطین بیندازند، مدعی شد: حماس به توافق‎نامه بازسازی غزه احترام نمی‎گذارد.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اظهار داشت: در صورت پایبندی حماس به توافق‎نامه بازسازی غزه ما و طرف مصری برای اجرای آن آماده هستیم.

انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار