رقابتهای آزاد کشوری جوانان و بزرگسالان پس از مدت ها تعطیلی 27 و 28 آذرماه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مسابقات تکواندو آزاد كشوري جوانان و بزرگسالان طی روزهای 27 و 28 آذرماه به میزبانی خانه تکواندو فدراسیون برگزار می شود که نفرات برتر این مسابقات جواز حضور در اولين مرحله رقابت های انتخابي تيم ملي را بدست می آورند.

مسابقات آزاد کشوری بعد از جدایی رضا مهماندوست از سرمربیگری تیم ملی تکواندو، یعنی از سال 90 برگزار نشده است.

این مسابقات هر سال با حضور مدعیانی از سراسر کشور برگزار می شد و برترین های آن با ملی پوشان یک دور مسابقه انتخابی برگزار می کردند تا منتخبین به اردوی تیم ملی راه پیدا کنند.

اما بعد از قبول استعفای مهماندوست رقابت های آزاد کشوریسه سال است که برگزار نشده است. در سال قبل از المپیک فریبرز عسکری سرمربی جدید تیم ملی درگیر آماده سازی دو ملی پوش المپیکی ایران بود.

سال بعد از آن به دلیل بودجه و زمان ناکافی برای مسابقات جهانی 2013 مکزیک رقابت های آزاد کشوری برگزار نشد و سال قبل هم این فرصت در اختیار کادرفنی تیم ملی نبود تا چنین مسابقاتی برگزار شود.

اما امسال مبارزات اوزان 54-، 63- و 74- كيلوگرم 27 آذر و پیکارهای اوزان 58-، 68-، 80-، 87- و 87+ كيلوگرم 28 آذر برگزار خواهد شد.

برترين‌هاي رقابت های آزاد کشوری همراه با مدال آوران تورنمنت های بین المللی سال 2014 در همه رده های سنی، جام باشگاههای آسیا در سال 2013، جام فجر 92، مسابقات سیزم 93 و قهرمانی کشور 93 در نخستین مرحله مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت می کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، ایران ، انتخابی ، آزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار