کارشناس تنیس روی میز کشورمان گفت: بدون شک هدفم از حضور در انتخابات فدراسیون بالا بردن جایگاه ورزش تنیس و فتح سکوها‌ی‌ نخست جهان است و باید گفت تنیس کشورمان پتانسیل ترقی و پیشرفت را دارد.

بهنام حبیب زاده، در خصوص شرکت در انتخابات این فدراسیون به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در واقع با توجه به سوابق ورزشی  و حضورم به عنوان رئیس هیئت تنیس روی میز استان اردبیل و شناختم نسبت به این رشته و ورزشکاران آن تکلیف داشتم که در این انتخابات شرکت کنم.
 
وی در ادامه افزود: متاسفانه وضعیت حال حاضر رشته تنیس روی میز را مطلوب نمی‌دانم و با توجه به اینکه از این ورزش در کشور شناخت دارم و جایگاهمان در آسیا و جهان پایین‌تر آمده است به این فکر افتادم که با حضورم می‌توانم به این رشته سرو سامان بخشم، باید عنوان کنم تنیس روی میز ایران پتانسیل بهتر شدن را دارد ولی از این پتانسیل استفاده نشده است.
 
حبیب زاده در مورد اینکه آیا احتمال رای آوردن وجود دارد گفت: شما می‌دانید هر کسی که در این برهه و مقطع کاندید می‌شود در واقع به هدف رسیدن  به ریاست فدراسیون دارد می‌شود و ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم و با توجه به حمایت دوستان احتمال دارد که در این انتخابات رای لازم را کسب کنم ولی در کل باید گفت هر چه خداوند مقرر کرده  است قطعا همان خواهد شد امیدوارم که هر اتفاقی که می‌افتد به خیر و صلاح تنیس روی میز باشد.
 
کارشناس تنیس روی میز کشورمان در مورد هدف اصلی حضورش به عنوان کاندیدا تصریح کرد: هدف اصلی حضورم بالا بردن جایگاه ورزش پینگ پنگ است که ارتقاء این رشته را مدنظرم قرار داده‌ام متأسفانه نباید صرف به کار گل خانه‌ای در فدراسیون بسنده کنیم بلکه باید از ظرفیت عظیم این ورزش برای رسیدن به جایگاه مطلوب بهره و استفاده نمود.
 
وی ادامه داد: باید از نظرات تمام پیش کسوتهای این رشته و افرادی که می‌توانند به خانواده پینگ پنگ کمک کنند استفاده نمود.

حبیب‌زاده در خصوص رئوس برنامه‌های خود گفت: اولین برنامه ارتقاء جایگاه تنیس روی میز در آسیا و جهان است و همچنین استفاده از پیش کسوتهای این رشته، سپس شناسایی ورزشکاران، انجام کار عملی در بعد آموزش، سرعت بخشی به آموزش در تمامی سطوح و رده‌ها و احیاء پینگ پنگ در کل کشور می‌توان نام برد.
 
کارشناس تنیس روی میز کشورمان یکی از برنامه‌هایش را سرو سامان دادن به لیگ عنوان و اضافه کرد: یکی از برنامه‌ها به جهت ارتقاء جایگاه تنیس روی میز ، داشتن لیگ پویا و منظم است که با وجود این لیگ می‌توان استعداد‌ها را شناسایی کرد همچنین احیاء مسابقات کشوری در دوره‌های مختلف، شناسایی و پرورش استعداد‌های بزرگ این رشته و استفاده از مربیان داخلی و خارجی برای توسعه رشته پینگ پنگ استفاده نمود.
 
وی بیان کرد: متأسفانه حرکت فدراسیون لاک پشتی بوده و این حرکت نمی‌تواند ما را به جایی برساند ما سعی می‌کنیم با حرکت سریع خود را به سکوهای اول آسیا و جهان برسانیم که این با برنامه ریزی ، انجام حرکت جدید ، تنظیم برنامه ریزی مدون علمی و سرمایه گذاری از کسانی که دوستدار این ورزش هستند می‌توان به اهداف کلی دست یافت.
 
حبیب‌زاده خاطر نشان کرد: امیدوارم تلاش صورت گرفته در نهایت منجر به تقویت رشته ورزشی تنیس روی میز شود و شاهد فتح سکوهای نخست آسیا و جهان باشیم و جایگاه ورزشی پینگ پنگ را در جهان و آسیا بالا ببریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار