یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: معاونت مطبوعاتی باید با سیاه‌نمایی‌های برخی جراید برخورد کند تا جلوی انتقادات ناصحیح گرفته شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین "علیرضا سلیمی" نماینده مردم محلات در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با انتقاد به نحوه عملکرد معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، گفت: باید برخورد جدی‌تری از سوی معاونت مطبوعات در مقابله با عملکرد برخی از نشریات صورت می‌گرفت، اما ما شاهد عدم برخورد لازم با برخی نشریات ساختارشکن بودیم.

عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه در طول 16 ماه گذشته شاهد حضور  افراد مسئله‌دار در برخی جراید بودیم، افزود: این افراد مطالبی را می‌نوشتند که از نظر مبانی اعتقادی دارای اشکال بودند که متأسفانه برخورد لازم با آنها صورت نگرفت.

حجت‌السلام سلیمی، تاکید کرد: معاونت مطبوعاتی باید در مواردی که تخلف رخ می‌دهد به موقع ورود پیدا کند و به فرصت‌طلبان اجازه هیچ‌گونه ساختارشکنی ندهند.
 
عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه شاهد اعطای مجوز از سوی معاونت مطبوعاتی به برخی نشریات مسئله‌دار هستیم، اظهار داشت: در این راستا متاسفانه پایش لازم صورت نمی‌گیرد، همچنین رشد قارچ‌گونه برخی نشریاتی که پیش از این توقیف شده‌اند از دیگر مسائلی است که باید مورد توجه معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد قرار گیرد.

این نماینده مجلس، تصریح کرد: باید با سیاه‌نمایی‌هایی که توسط برخی افراد و جراید شاهد آن هستیم برخورد لازم از سوی معاونت مطبوعاتی صورت گیرد تا جلوی انتقادات ناصحیح گرفته شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار