رئیس کمیته ترامپولین گفت: کشورهای غرب آسیا معتقدند که محتشمی نایب رئیس کنفدراسیون ژیمناستیک غرب آسیا تنها از این سمت، نامش را به یدک کشید.

حبیب نوظهوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بیان کرد: رقابت‌های ترامپولین قهرمانی باشگاه‌های کشور آقایان طی روزهای 14تا18 بهمن ماه در سالن برادران شهید آذرپی را برگزار خواهیم کرد و طبق روال گذشتم از تیم‌ها ورودی دریافت می‌کنیم تا بتوانیم ایاب و ذهاب داوران و سالن را پرداخت نماییم.

وی در خصوص دریافت ورودی افزود: ما نیز مخالف دریافت ورودی هستیم اما فدراسیون نیز بودجه لازم را در اختیار ندارد و طبق مصوبه‌ای که از سوی وزارت ورزش هیئت‌ها، باشگاه‌ها یا ورزشکاران باید هزینه برگزاری مسابقات را بپردازند، با این حال فدراسیون نیز کمک‌های لازم را از ما انجام می‌دهد.

نوظهوری درباره کرسی کنفدراسیون غرب آسیا تصریح کرد: 4سالی که محتشم به عنوان نایب رئیس غرب آسیا بود، هیچ فعالیتی نداشته و این کم کاری دیدگاه غرب آسیا را به ایران تغییر داد، به طوریکه در جلسه یک نماینده از طرف کشورهای غرب آسیا اعتراض‌هایی داشتند که به حق بود.

وی افزود: نماینده غرب آسیا معتقد بود که محتشمی نام محصول غرب آسیا را به یدک می‌کشید و هیچ نوع فعالیتی صورت نگرفته و ایران را مقصر دانست و محتشمی نیز در برابر این بی‌احترامی و توهین‌ها ساکت ماند و این حرکت ایران را تضعیف نمود.

رئیس کمیته ترامپولین با بیان اینکه محتشمی هیچ اطلاعی از نحوه برگزاری انتخابات به ما نداده بود گفت: زمانی که محتشمی از سوی فدراسیون به عنوان کاندید انتخاب نشده بود و تنها به خودش فکر می‌کرد، به ما اطلاع رسانی نکرد که فقط رای گیری در بین کشورهای غرب آسیا انجام می‌شود و مابین دیگر کشورهای غرب تنها هستیم که این عوامل باعث از دست رفتن کرسی غرب آسیا از ایران شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار