عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال گفت: قرار بر این شد که صورت حساب‌های مالی را در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار دهیم تا فرآیند واگذاری دو باشگاه سریعتر صورت بگیرد.

رضا صادق پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص جلسه روز گذشته اعضای هیات مدیره استقلال و پرسپولیس با نمایندگان وزارت اقتصاد و دارایی، وزارت دادگستری و وزیر ورزش و جوانان گفت: موضوع جلسه به بحث خصوصی سازی ارتباط پیدا می‌کرد و قرار شد صورت حساب‌های مالی را هر چه زودتر در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار دهیم تا فرآیند واگذاری دو باشگاه سریعتر صورت بگیرد.
 
وی در ادامه بیان کرد: دستور جلسه، بحث خصوصی سازی و ارائه صورت حساب‌های مالی باشگاه بود و هیات مدیره نیز گزارش عملکرد را در این جلسه ارائه کرد و قرار بر این شد که صورت حساب‌های مالی را هر چه زودتر به سازمان خصوصی سازی تحویل دهیم.
 
صادق پور درباره وضعیت آندرانیک تیموریان عنوان کرد: آندو شخصیت ملی دارد و برای تیم ملی و استقلال زحمات زیاید کشیده است و باشگاه استقلال نیز برای تیموریان احترام خاصی قائل است و سعی می‌کنیم او در استقلال بماند اما اگر این اتفاق رخ نداد، امیدواریم وی در یک شرایط خوب از استقلال جدا شود و قرار است پس از بازگشت او از اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی وضعیتش مشخص شود و تیم جدیدش را انتخاب کند.
 
عضو کمیته نقل و انتقالات استقلال در مورد جذب بازیکنانی چون کاوه رضایی، محسن مسلمان و رضا عنایتی تصریح کرد: در حال حاضر تنها مسلمان با باشگاه استقلال قرارداد امضا کرده است و هر زمان که قرارداد بازیکن جدیدی منعقد شد مطمئناً آن را به اطلاع هواداران عزیز خواهیم رساند.
 
وی افزود: نکته قابل توجه در نقل و انتقالات نیم فصل دوم این است که تفاوت زیادی با زمان نقل و انتقالات پیش از فصل دارد چرا که در اول فصل بازیکنان قراردادی ندارند و بازیکن آزاد محسوب می‌شوند اما نیم فصل دوم بازیکنان با تیم‌های خود قرارداد دارند و به همین خاطر جذب بازیکن در نیم فصل دوم سخت خواهد بود.
 
وی درباره اینکه سعید آذری مدیر عامل ذوب آهن اعلام کرده که یحیی گل محمدی با انتقال مسلمان به استقلال مخالفت کرده است، بیان کرد: قرارداد مسلمان امضا شده و تنها رضایت نامه او باقی مانده است و مباحث دیگری نیز مطرح شده بود که با درایت افشارزاده و آذری در آینده حل خواهد شد و لازم به ذکر است که بگویم ما بحثی درباره تبادل تیموریان و مسلمان نداشته‌ایم و مسئله این دو بازیکن به طور جدا از هم است.
 
صادق پور در پایان درباره اینکه آیا هواداران مسلمان را استقلالی بدانند یا نه، افزود: بله محسن مسلمان به زودی پیراهن آبی‌پوشان را بر تن خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار