در حال حاضر بسیاری از مراکز به صورت غیر مجاز با داروهای قاچاق تزریق‌های زیبایی را انجام می‌دهند که این خود عوارض بسیاری در پی دارد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ دکتر پروانه ساکت دبیر علمی کنگره پوست و مو  امروز در چهاردهمین کنگره پوست و مو که در انجمن  پوست ایران برگزار شد، بیان کرد: این کنگره در جهت توانمندی بیشتر متخصصین پزشکی است که با هدف ارائه مطالب سلول‌های بنیادی، بیماری‌های شایع ، تکنسین‌های جدید در داخل و خارج از ایران، ابداع درمان‌های جدید و جراحی های زیبایی اجرا شده است که در این سخنرانی‌ها از تمام افراد با تجربه استفاده می‌شود. 
 
وی افزود: عمل‌های زیبایی پر هزینه است بنابر این بهتر است قبل از هر  جراحی بررسی‌های لازم انجام گیرد به طور مثال پزشک متخصص خود را بشناسند و تبلیغات گسترده ماهواره‌ها جهت جراحی‌های زیبایی با هزینه اندک را جدی نگیرند. 
 
وی بیان کرد: در حال حاضر بسیاری از مراکز به صورت غیر مجاز و با داروهای قاچاق که عرضه می‌شود تزریق‌ بوتاکس را انجام می‌دهند که باعث ایجاد عارضه‌های شدید می‌شود و توصیه این است که در صورت مشاهده عوارض به پزشک متخصص مراجعه شود. 
 
وی در پایان گفت: بهتر است از آن دسته از داروهایی استفاده شود که قبلا مورد آزمایش قرار گرفته باشد.


 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.