جراحی‌های زیبایی با هزینه اندک را جدی نگیرید

در حال حاضر بسیاری از مراکز به صورت غیر مجاز با داروهای قاچاق تزریق‌های زیبایی را انجام می‌دهند که این خود عوارض بسیاری در پی دارد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ دکتر پروانه ساکت دبیر علمی کنگره پوست و مو  امروز در چهاردهمین کنگره پوست و مو که در انجمن  پوست ایران برگزار شد، بیان کرد: این کنگره در جهت توانمندی بیشتر متخصصین پزشکی است که با هدف ارائه مطالب سلول‌های بنیادی، بیماری‌های شایع ، تکنسین‌های جدید در داخل و خارج از ایران، ابداع درمان‌های جدید و جراحی های زیبایی اجرا شده است که در این سخنرانی‌ها از تمام افراد با تجربه استفاده می‌شود. 
 
وی افزود: عمل‌های زیبایی پر هزینه است بنابر این بهتر است قبل از هر  جراحی بررسی‌های لازم انجام گیرد به طور مثال پزشک متخصص خود را بشناسند و تبلیغات گسترده ماهواره‌ها جهت جراحی‌های زیبایی با هزینه اندک را جدی نگیرند. 
 
وی بیان کرد: در حال حاضر بسیاری از مراکز به صورت غیر مجاز و با داروهای قاچاق که عرضه می‌شود تزریق‌ بوتاکس را انجام می‌دهند که باعث ایجاد عارضه‌های شدید می‌شود و توصیه این است که در صورت مشاهده عوارض به پزشک متخصص مراجعه شود. 
 
وی در پایان گفت: بهتر است از آن دسته از داروهایی استفاده شود که قبلا مورد آزمایش قرار گرفته باشد.


 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار