مسئول جدید کمیته بررسی صورت‌های مالی فدراسیون فوتبال گفت: مجمع فدراسیون فوتبال قبلا مسئولیت‌ بررسی صورت‌های مالی را به من داده بود و الان هم قنبرزاده پیشنهاد داد تا مسئول جلسات این کمیته شوم.

امیر عابدینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: کمیته بررسی صورت‌های مالی فدراسیون فوتبال قرار است که ایرادهای مالی را قبل از گزارش در مجمع برطرف کند و بعد از تصویب هیأت رئیسه صورت مالی را به مجمع بدهد.

عابدینی در ادامه بیان کرد: قنبرزاده،‌ خادم وچند تن از مسئولان ایرادهایی از صورت‌های مالی فدراسیون و بودجه گرفته بودند که ما در کمیته بررسی صورت‌های مالی آنها را بررسی و گزارش آن در مجمع اعلام می‌کنیم.

وی تصریح کرد: صورت‌های مالی هم با بودجه فدراسیون فوتبال باید تطابق داده شود.

عابدینی عنوان کرد: به نظرم تشکیل کمیته بررسی صورت‌های مالی فدراسیون فوتبال اقدام مناسبی برای مجمع است چرا که مجمع فعال می‌شود ما به عنوان اعضای مجمع قبل از بررسی صورت‌های مالی در مجمع آن را بررسی و بعد گزارشش را در مجمع اعلام می‌کنیم.

عابدینی بیان کرد: ما اعضای کمیته بررسی صورت‌های مالی فدراسیون فوتبال از شنبه به صورت شبانه روز صورت‌های مالی را بررسی می‌کنیم و بعد از تصویب هیأت رئیسه آن را به مجمع می‌دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جلسه مجمع فدراسیون فوتبال 10 دی ماه برگزار می‌شود ما اعضای کمیته بررسی صورت‌های مالی ایرادهای مالی را برطرف می‌کنیم و بعد از آن به هیأت رئیسه برای تصویب و سپس گزارش را به مجمع ارائه می‌دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار