رئیس هئیت وزنه‌برداری استان مازندران گفت: اگر رضازاده تمرکزش را روی یک سمت قرار دهد عملکرد بهتری از وی خواهیم داد.

عباس رحیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: رضازاده باید تصمیم خود را زود بگیرد و یکی از این 2 سمت را برای خود انتخاب کنند زیرا اگر او تمام تمرکز و حواس خود را روی یک شغل بگذارد مسلما بهتر می‌تواند نتیجه بگیرد.

وی ادامه داد: عملکرد رضازاده در 4 سال اخیر قابل قبول بوده و ورزشکاران در زمان ریاست وی بیشترین مدال‌ها را کسب کرده‌اند ولی از لحاظ عملکرد نمی‌توان این دوره را جزء دوران طلایی وزنه‌برداری بدانیم.

رحیمی همچنین تصریح کرد: رضازاده اگر بخواهد رویه گذشته را پی بگیرد به جایی نمی‌رسد در عرصه وزنه‌برداری رضازاده ورزشکار بزرگتری به حساب می‌آید ولی به شرطی که در شیوه مدیریت خود تغییر ایجاد کند ولی با این عملکرد بهتر است، در فداراسیون نماند ولی اگر تغییر رویه داد به طرو حتم می‌تواند در این عرصه موفق باشد وی با تغییرات ثبت مدیریت می‌تواند فنای فدراسیون را بازتر کند و باجذب اسپانسر امتیاز خوبی برای فدراسیون کسب کند.

در زمینه وزنه‌برداری ما ورزشکاران بزرگ دیگری هم داریم که صلاحیت مدیریت را دارند ولی بستگی به این دارد که چه کسانی برای این انتخابات کاندید شوند. امید دارم شخصی کاردان بتواند این سمت را عهده دار شود.

وی در پایان در خصوص اینکه چرا رضازاده با وجود 2 شغله بودن می‌تواند به کار خود ادامه دهد خاطر نشان کرد: این تصمیم بستگی به نظر مسئولان رده بالا دارد چرا که رضازاده باید طبق قوانین عمل کند و اگر رضازاده بتواند یکی از این 2 شغل را انتخاب کند بهتر می‌تواند عمل کند و تمام تمرکز خود را روی کاری که می‌خواهد انجام دهد بگذارد. چه این فعالیت در شورای شهر باشد چه در فدراسیون وزنه برداری.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار