سرمربی تیم بارسلونا پس از پیروزی پر گل تیمش مقابل هوسیکا‌ از عملکرد شاگردانش تمجید کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم فوتبال بارسلونا در چارچوب رقابت‌های جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل‌ری به مصاف تیم هوسیکا‌ رفت و موفق شد با نتیجه پر گل 8 بر یک از سد این تیم نه چندان مطرح عبور کند.
 
بارسا علی رغم غیبت بازیکنانی‌ نظیر مسی، نیمار، سوارز، پیکه، ژاوی و راکیتیچ‌ هیچ مشکلی در مقابل این تیم نداشت.
 
لوئیس انریکه سرمربی بارسا پس از این بازی از عملکرد شاگردانش تمجید کرد.
 
وی در این خصوص گفت: من با دیدن این همه هوادار شگفت زده شدم با در نظر گرفتن این مسابقه فکر نمی‌کردم چینن استقبالی‌ از تیم به عمل آورند. بازیکنان هم به صورت انفرادی و هم در کار گروهی عالی ظاهر شدند. تیم هوسیکا‌ دست و پا بسته نبود و بازی در برابر آنها مشکل بود، به همین دلیل هواداران زیادی به ورزشگاه آمدند.
 
سرمربی کاتالان‌‌ها در ادامه افزود: ما خیلی نگران این مسابقه نبودیم، نباید این در زمین آرام بودیم در خط دفاعی به خوبی کار کردیم به حریف اجازه‌ی خودنمایی نداریم. به نظر من حریف در سطح بسیار بالایی بازی می‌کرد و حقش نیست در لیگ دسته دوم اسپانیا‌ بازی کند. البته باید بگویم فکر نمی‌کنم بازیکنان ما می‌توانستند بهتر از این بازی کنند ما در این دیدار در تمام نقاط زمین عالی کار کردیم و از لحاظ روحی  در شرایط بسیار خوبی قرار داشتیم.
 
گفتنی است: تیم بارسلونا در سال 2014 یک بازی دیگر پیش رو دارد و این تیم قرار است روز شنبه در چارچوب رقابت‌‌های لالیگا به مصاف تیم کوردوبا برود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار