فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان گفت: به دنبال برنامه مدون پاک‌سازی محلات شهرستان لنجان، 25 نفر از فروشندگان عمده مواد مخدر در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، رضا عرب‌عامری عصر امروز در نشست خبری خود با اشاره به موقعیت خاص و ویژه شهرستان لنجان به لحاظ قرار گرفتن در موقعیت جغرافیایی اظهار کرد: شهرستان لنجان در مسیر مواصلاتی پنج استان چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، بوشهر و فارس قرار دارد لذا پذیرای قومیت‌های مختلف است.

وی با اشاره به ساخت 37هزار دستگاه مسکن مهر در شهرستان لنجان، افزود: از جمله راه‌های توسعه و تامین امنیت، همکاری میان نیروی انتظامی و مردم است که در این راستا بخش‌های مختلفی را می‌توان به عنوان گسترش همکاری مد نظر قرار داد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان تصریح کرد: اتاق فکری در شهرستان لنجان با حضور اساتید دانشگاه تشکیل شده است که در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و همکاری پلیس با دانشگاه به صورت تخصصی و با صمیمیتی خاص، به صورت مداوم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تعاملی نیز بین آموزش و پرورش و فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان لنجان به منظور بحث و تبادل نظر درباره آسیب‌های اجتماعی در حوزه دانش‌آموزی، شناسایی مناطق پرخطر، آموزش دانش‌آموزان، استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های نهاد تعلیم و تربیت شهرستان و نیروی انتظامی برقرار شده است.

عرب‌عامری با اشاره به فعالیت‌های متنوع و رسالت آموزش و پرورش شهرستان در زمینه آسیب‌های اجتماعی و اقدامات وسیعی که صورت گرفته است، بیان کرد: استفاده از ظرفیت‌های هر دو دستگاه در راستای ایجاد امنیت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی باید از اولویت‌های کاری ما باشد چرا که آسیب‌های اجتماعی هر منطقه و ناحیه با هم متفاوت بوده و لازم است با توجه به آن آموزش‌های لازم در اختیار دانش‌آموزان و اولیای آنان قرار گیرد.

وی اضافه کرد: در همین راستا یک‌هزار و 300 نفر از دبیران آموزش و پرورش و 19 هزار و 700 نفر از اولیای دانش‌آموزان توسط معاونت اجتماعی نیروی انتظامی شهرستان لنجان پیرامون آسیب‌های اجتماعی و مبارزه و پیشگیری مصرف مواد مخدر تحت آموزش قرار گرفته‌اند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان افزود: به دنبال برنامه مدون پاک‌سازی محلات شهرستان لنجان، 25 نفر از فروشندگان عمده مواد مخدر در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.