احمد لطفینژاد مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران در گفتگو با
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: تشکلهای تعاونی باید به سمت و سوی برندسازی و استانداردسازی حرکت کنند تا ضمن معرفی قابلیتها و ظرفیتهای خود به مصرف کنندگان داخلی امکان حضور در بازارهای صادراتی را نیز به دست آورند.
وی در ادامه تصریح کرد: توسعه بخش تعاون همچنین موجب میشود تا به جای اخذ کمکهای مالی از دولت به عنوان یک بازوی قدرتمند در بازارهای رقابتی حاضر شوند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران خاطر نشان کرد: همچنین بخش تعاون باید در عرصه فعالیتهای اقتصادی و بازارهای رقابتی حضوری موثر داشته باشد تا به جایگاه مورد نظر خود در برنامه توسعهای دست پیدا کند.
انتهای پیام/