مربی ناپولی 2 پیشنهاد همکاری را رد کرد

رافا بنیتس سرمربی تیم ناپولی ادعا کرد طی هفته‌های گذشته دو پیشنهاد همکاری از دیگر باشگا‌ه‌های اروپایی داشته اما او هر دو را رد کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از تریبال فوتبال، رافا بنیتس سرمربی ناپولی بر روی بازی‌های آینده این تیم متمرکز شده و اعلام کرد با وجود اینکه طی هفته‌های گذشته دو پیشنهاد متفاوت برای ترک باشگاه‌ داشته اما آنان را نپذیرفت زیرا خواستار موفقیت بیشتر تیم و رساندن آن به صدر جدول رده‌بندی سری آ است.

بنیتس گفت: مهم‌ترین مسئله در شرایط فعلی پیشرفت تیم است. در مورد قراردادم صحبت نکنید، من فقط خواستار پیروزی‌های بیشتر تیم هستم. برای همین است که طی دو هفته گذشته وقتی دو پیشنهاد مختلف برای همکاری دریافت کردم هیچ صحبتی از آن را رسانه‌ای نکرده و در حال حاضر هم نمی‌خواهم نام آنان را فاش کنم.

البته این سخنان بنیتز در حالی ادا شد که شواهد محکمی از ارتباط او با باشگاه لیورپول و امکان بازگشت وی به آنفیلد وجود دارد.

احتمال بازگشت مربی 54 ساله به لیورپول بسیار زیاد است زیرا هنوز خانواده بنیتس در مرسی‌ساید زندگی می‌کند. او بین سال‌های 2004 و 2010 هدایت لیورپول را بر عهده داشت.

انتهای پیام/

برچسب ها: ناپولی ، قرارداد ، لیورپول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار