شما در این بازی می توانید با جمع کردن سکه ها امتیاز خود را افزایش دهید و با داشته های خود ماشین جدید بخرید یا آن را ارتقا دهید .شاید برترین مزیت این بازی امکان ثبت آنلاین امتیاز ها می باشد که خود نوعی رقابت فراگیر در بین کاربران بوجود می آورد.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ Beach Buggy Blitz یکی از جذاب ترین و هیجان آورترین بازی ماشینی می باشد که در آن شما با ماشین های مختلفی که در اختیار دارید به مسابقه با رقیبان می پردازید. Beach Buggy Blitz توسط استودیوی Vector Unit ساخته شده است. این بازی برای سه سیستم عامل پرطرفدار یعنی ایفون، ویندوزفون و اندروید می باشد.



این بازی شما را یاد بازی کراش در پلی‌استیشن ۱ یا بازی ماریو کارتینگ می اندازد. در این بازی با رانندگان رقیب خود که هر کدام شخصیت های منحصر به فرد و ویژگی های خاص خود را دارند به مسابقه بپردازید. با باز کردن ماشین ها، ماشین خود را به تنوع بسیار زیادی از ماشین ها ارتقا دهید. توانایی خود را در ۶ حالت مختلف بازی امتحان کنید. این بازی نسخه ی رسمی بازی Beach Buggy Blitz است که، به صورت رایگان است و بیش از ۳۰ میلیون بازیکن در سراسر دنیا دارد. محیط‌های بازی از سواحل آفتابی تا آتشفشان و مقبره‌های باستانی دنبال می‌شود و در حین مسابقه، قدرت‌هایی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید رقبای خود را زمین‌گیر کنید تا راحت‌تر به مقام اول برسید.

 • تصاویر محیط برنامه، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید

جزیره ناشناخته جزیره ناشناخته جزیره ناشناخته


 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود

دانلود

دانلود

دانلود


 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
 • امتیاز:



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار