رکاب زن سرعتی ملی پوش کشورمان در خصوص اردوی آمادگی مسابقات قهرمانی تایلند گفت: نسبت به روز اولی که در اردو حضور داشتیم آمادگی خوبی را به دست آوردیم.

 فرشید فارسی نژادیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: اردوی کرمان به دلیل آب و هوا و شرایط جوی بسیار خوب بود و توانستیم در آن جا تمرینات بدنسازی و امدادی و سربالا را به خوبی زیر نظر سرمربی تیم انجام دهیم.
 
وی افزود: نسبت به زمانی که دارد مرحله اول اردو در مجموعه آزادی شدیم سطح آمادگی مان به  حد مطلوبی رسیده است و تا 40 و50 روز زمان باقی مانده تا شروع مسابقات قهرمانی آیا به آمادگی کامل خواهیم رسید.
 
فارسی نژادیان در پاسخ به این پرسش که آیا ابوحیدری جایگزین مناسبی برای پاول بوران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا بوده است یا خیر تصریح کرد: تمرینات ابوحیدری به دلیل شناختی که نسبت بر دوچرخه سواران ایرانی و قدرت بدنی‌شان دارد همخوانی بیشتری با ما دارد، زیرا ایرانی بودن او یک امتیاز محسوب می شود، تا با توجه به شرایط اقلیمی تمرینات را با آب و هوا و قدرت بدنی ما تنظیم کند برای مثال او می داند که ما چه زمانی باید تمرینات پر فشار را انجام دهیم یا در چه زمانی استراحت کنیم و چه روزی از تایم گیری کند و قطعا این  شناخت و تجربه به ما کمک زیاد می کند تا بتوانیم در این مسابقات یک نتیجه در خور توجه را به دست آوریم.
 
رکاب زن سرعتی کشورمان در پاسخ به این پرسش که آیا سال آینده در تیم مس کرمان خواهد ماند یا خیر بیان کرد: تاکنون با هیچ تیمی قرار داد نبسته ام ، اما اگر شرایط مطلوب باشد با تیم شهر خود وارد مذاکره می شویم زیرا رکاب زدن در کنار همشهری ها قطعا برای من مطلوب تر است و  هم اینکه از کار کردن با سرمربی تیم خود راضی هستم.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار