به گزارش
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، محمد حسن زدا در همایش مدیران سازمان تأمین اجتماعی، گفت: این سازمان با حفظ جریان و پویایی خود، اصلاحات را نیز انجام داده و در مسیر ارتقاء خدمترسانی حرکت میکند.
وی افزود: 65 درصد منابع حق بیمه سازمان تأمین اجتماعی از طریق وصول پرداخت حق بیمه بدست میآید.
وی ادامه داد: با حاکمیت رویکرد تخصصی در سازمان تأمین اجتماعی شاهد تحقق برنامههای پیشبینیشده در سازمان هستیم.
وی دریافت لیست اینترنتی بیمههای اختیاری، حرف ومشاغل آزاد، ابلاغ الکترونیکی، افزایش تعرفههای اروتز و پروتز بیمهشدگان بعضاً تا300 درصد، ایجاد شعبه ملی، برون سپاری فعالیتهای غیرحاکمیتی و اصلاح ماده پنج قانون بیمههای کارگران ساختمانی را از موفقیتهای حوزه فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی برشمرد.
زدا افزود: امکان دریافت ورسیدگی به اعتراضات سوابق بیمهشدگان به صورت اینترنتی، پرونده الکترونیک، پرداختهای متمرکز و حل وفصل مشکل کارگران نی بر کشت وصنعت کارون از دیگر برنامههای عملیاتی سازمان تأمین اجتماعی در سال جاری است.
معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی ادامه داد: ماده 10 قانون نوسازی صنایع، اصلاح آییننامه مشاغل سخت وزیانآور، قانون تعیین تکلیف افرادی که 10سال یا کمتر حق بیمه پرداخت کرده اند، ایجاد تسهیلات بیمهای قراردادهای پژوهشی، تصویب بیمه ایرانیان خارج از کشور از اقدامات انجام شده سازمان تأمین اجتماعی است.
زدا افزود: موافقنامه مشترک سازمان تأمین اجتماعی با وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی در حوزههای مشترک از دستاوردهای مورد توجه این سازمان برای ارتقاء خدمات به بیمه شدگان وکارگران است.
وی همچنین بر توانمندسازی کارکنان، اهتمام در راستای تحقق ارقام بودجه، کاهش پرداخت های من غیر حق، برقراری تعاملات سازنده با شرکای اجتماعی وایجاد ارتباط با مراکز تصمیم گیر وسیاستگذا ر تأکید کرد.
انتهای پیام/