تندگویان پیشنهاد کرد تا سازمان بسیج شهرداری تهران باتوجه به توانایی و ظرفیت اطلاع رسانی که دارد، وارد عمل شده و بخش اجرایی و اطلاع رسانی کمپین آسمان آبی زمین پارک را بر عهده بگیرند .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محمدمهدی تندگویان عضوشورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه یکی از ابعاد مهم اطلاع رسانی و فرهنگ سازی بهره بردن از امکانات و فرصت های رسانه ملی و تلویزیون است، گفت: انتظارما این است حداقل روزانه پنج تیزر تلویزیونی از مسائلی مانند فرهنگ سازی درخصوصتفکیک زباله از مبدا، رفت و آمد با وسایل نقلیه عمومیو حتی نحوه استفاده مردم از سرویس های بهداشتی پخش شود .

تندگویان با تایید بر اینکه فرهنگ سازی بخشی از وظیفه شهرداری تهران است، افزود: هر چقدر مردم با مسائل شهر آشنا شوند هزینه های نگهداشت شهر تهران بیشتر کاهش پیدا می کند و این امر تنها از طریق روزنامه ها تحقق پیدا نمی کند بلکه مسائل فرهنگ شهروندی باید به صورت برنامه های تلویزیونی در اختیار مردم قرار بگیرد چرا که بیشترین مخاطب را رسانه ملی دارد واین فرصت باید مورد توجه باشد . 

عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: بسیج شهرداری تهران می تواند بحث بروشورهای اطلاع رسانی در زمینه فرهنگ سازی را برعهده بگیرد و در زمینه تفکیک زباله و خط سفید اطلاع رسانی کند. این بروشورها بهتر است به نام بسیج منتشر شود تا مردم بدانند همه توان شهرداری در این عرصه به کار گرفته شده است . 

عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر ارتقاء فرهنگ شهروندی در شهر تهران گفت: پراکنده کاری در مجموعه های فرهنگی نتیجه بخش نخواهد بود و امیدواریم این کمپین فرصتی باشد تا همه مجموعه های فرهنگی با یک مدیریت جامع فرهنگی عمل کنند . 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار