دبیر کل جمعیت هلال احمر گفت: با توجه به نتایج مذاکرات وتوافقات سفر دبیر کل فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ کارگروه مشترکی برای اقدام در زمینه تفاهم‌نامه سه جانبه در دو ماه آینده تشکیل می‌شود.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، شامگاه روز گذشته درنشست خبری دبیر کل جمعیت هلال احمر با دبیر کل فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ سید احمد موسوی دبیر کل جمعیت هلال احمر در پاسخ به سوال خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در خصوص نتایج مذاکرات و توافقات سفر دبیر کل بیان داشت: روسای جمعیت هلال احمر داوطلبانه و افتخاری فعالیت‌کرده و بیشتر نقش حاکمیتی ایفا می‌کنند که در این خصوص نقش محمد فرهادی رئیس جمعیت در جایگاه ممتازی قرار داشته که سبب گسترش فعالیت‌های کشورمان شده است.
 
وی در ادامه با اشاره به نتایج توافقات و مذاکرات سفر دبیر کل فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ اظهار داشت: در این راستا کارگروه مشترکی برای اقدام در زمینه تفاهم نامه سه جانبه میان فدراسیون بین‌المللی، جمعیت هلال احمر و سازمان حفاظت محیط زیست ایران تشکیل می‌شود و فدراسیون در دو ماه آینده نماینده خود را به ایران اعزام می کند.
 
موسوی افزود: در خصوص همکاری‌های فدراسیون بین‌المللی با جمعیت هلال احمر ایران در حوزه مدیریت بحران و پشتیبانی فدراسیون از پتانسیل ترابری و پشتیبانی لجستیکی ایران بهره بیشتری می‌برند.
 
وی در ادامه با اشاره به نبود بالگردهای عملیاتی در ایران اظهار داشت: یکی از الزامات کاری در درمان‌های اضطراری داشتن بالگردهای هوایی و سبک بوده که این بالگردها بیشتر در اختیار غرب‍ی‌ها بوده و لذا اولویت ما داشتن بالگردهای هوایی است.
 
موسوی خاطر نشان کرد: سفر دبیر کل فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ بسیار ارزشمند و پربار بوده و قطعا نقطه عطفی با این سفر در سطح جمعیت هلال احمر اتفاق خواهد افتاد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار