مدیرعامل بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان تهران از بخش‌های کشاورزی، تراش سنگ‌های قیمتی ونیمه قیمتی و همچنین ورزش‌های هوایی به عنوان حوزه‌های اشتغال‌زا در کنار ایجاد مشاغل جدیددراستان تهران نام برد.

امید شنعه، مدیرعامل بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در خصوص ایجاد 8 هزار فرصت شغلی در سطح استان تهران گفت: این میزان اشتغال باید ظرف مدت سه سال و در حوزه‌های صنعت، خدمات و کشاورزی به وجود آید که در این خصوص با تأمین سرمایه‌ای که در اختیار بنیاد قرار می‌گیرد و تجهیزات و سرمایه‌گذاری که از سوی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران تأمین می‌شود، زمینه این میزان و اشتغال‌زایی فراهم خواهد شد.
 
وی در ادامه تصریح کرد: در راستای همکاری‌هایی که با اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای در قالب امضای تفاهم‌نامه داشته‌ایم ایجاد مشاغل جدید در حوزه غواصی و ورزش‌های هوایی است که این امر با توجه به استقبال و علاقمندی از ورزش‌هایی هم‌چون پاراگلایدر در استان تهران وجود دارد. ایجاد شاغل در این بخش برای نخستین بار اجرایی می‌شود.
 
مدیرعامل بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان تهران خاطرنشان کرد: هم‌چنین بحث مشاغل در حوزه کشاورزی از جمله پرورش آبزیان زینتی و پرورش ماهیان خاویار و رشته تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی از دیگر حوزه‌های مورد نظر در ایجاد اشتغال است که با هماهنگی و همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: حوزه ، اشتغال ، سنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار