روزنامه دیلی میل چاپ لندن در مطلبی اعلام کرد که داعش، دختران دانش‌آموز مدارس انگلیس را برای پیوستن به گروه خود فریب می‌دهد

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از سی ان ان، روزنامه دیلی میل چاپ لندن در مطلبی عنوان کرد که تعدادی از هواداران داعش اقدام به تشویق دانش آموزان دختر انگلیسی برای پیوستن به داعش کرده‌اند.

این روزنامه می‌نویسد که این افراد با دادن پول‌های گزاف تلاش می‌کنند تا خرج روزانه این دختران و هزینه‌های سفر این افراد را برای پیوستن به داعش جبران نمایند.

 روزنامه تایمز لندن نیز روز گذشته در مطلبی عنوان کرده بود که تعدادی از نیروهای مرتبط با داعش در انگلیس اقدام به دادن پول به دختران جوان به منظور پیوستن به داعش در سوریه می‌کنند.

این روزنامه گفته بود که گروهی از نیروهای مرتبط با داعش اقدام به دادن مبالغ پول به دختران می‌کنند تا آنها بتوانند به سوریه سفر کرده و با نیروهای تروریستی در آن کشور ازدواج کنند. طبق برخی تحقیقات که سه ماه بطول انجامید، سادگی فریب دختران جوان و داده پول به آنهابرای سفر به سوریه به منظور ازدواج با تروریست های آنجا آشکار گردید.

طبق گزارش این روزنامه؛ طی این تحقیق گروهکی در انگلیس که با داعش در ارتباط بوده است و اقدام به دادن پول به دختران جوان 17 ساله برای ازدواج با نیروهای تروریستی در سوریه می‌کرد کشف شد.

این روزنامه اعلام کرده بود که پولهایی که داعش برای این کار می‌دهد از طریق نفت های سرقتی و پولهایی که بابت آزادی گروگا‌ن‌ها پرداخت شده می‌باشد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار