رئیس سازمان مدارس غیردولتی، توسعه مشارکت های مردمی و خانواده گفت: تمرکز زدایی و اعطای اختیارات بیشتر به مدیران از اولویت های سازمان است .

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مرضیه گرد در گردهمائی دو روزه مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش استان  که در محل مرکز رفاهی و آموزشی شماره یک تبریز تشکیل گردید، اظهارکرد: برای بالا بردن کیفیت آموزشی باید کمیت های موثر بر کیفیت ها را شناسایی کنیم .

رئیس سازمان مدارس غیردولتی، توسعه مشارکت های مردمی و خانواده با بیان اینکه آموزش و پرورش یک مجموعه فرا دستگاهی است که باید توسعه پیدا کند، افزود: مهمترین اولویت وزیرآموزش و پرورش نیز کیفیت بخشی به آموزش و پرورش می باشد .
 
وی با تاکید بر مشارکت تربیتی و فرهنگی، انجمن اولیاء و مربیان و تشکل ها اظهارکرد: بحث تمرکز زدایی و اعطای اختیارات بیشتر به مدیران از اولویت های سازمان است که برای اجرای برنامه ها به همکاری همه دستگاهها نیاز داریم . 

رئیس سازمان مدارس غیردولتی، توسعه مشارکت های مردمی و خانواده گفت: برای تحقق این امر مدیران مدارس باید از بین افراد قوی انتخاب شوند تا بتوانند از سایر منابع برای جذب مشارکت های مردمی استفاده کنند .

وی با تاکید بر واگذاری مدیریت آموزشگاه ها به دست افراد واجد صلاحیت و با سابقه خاطرنشان کرد: کیفیت در مدارس هیات امنایی باید افزایش یابد تا مردم شاهد این تغییر باشند و این مدارس نباید شکاف بین مردم و مدرسه ایجاد کنند .

گرد، با تاکید بر استفاده از ظرفیت شورایاری ها و ارتباط با نمایندگان مجلس برای حل مشکلات موجود در آموزش و پرورش گفت: اگر آموزش و پرورش بتواند درآمدهای تعیین شده در قانون درآمدها را وصول کند، تمام نیازهایش برطرف می شود . 

وی اظهارکرد: دولت تدبیر و امید، دولت پاسخگو بوده و جوابگوی مردم هست و به هر کس صلاحیت انجام توان درامر تعلیم و تربیت را داشته باشد دست همکاری می دهیم .

گفتنی است، این گردهمایی با اهداف ، توسعه مشارکت های همگانی در آموزش و پرورش، ساماندهی نیروی انسانی ، تعالی مدیریت آموزشگاهی ، تمرکز زدایی و سیستم ایمنی مدارس در تبریز برگزار شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: مدارس ، غیردولتی ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار