معاون آبخيزداري سازمان جنگلها، مراتع و آبخيزداري گفت: 120 ميليارد ريال اعتبار به صورت متناوب براي اجراي طرح آبخيزداري ويژه احياي درياچه اروميه در آذربايجان غربي هزينه مي شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران پرويز گرشاسبي امروز در سلماس افزود: با اين اعتبار طرحهايي نظير کاشت نهال، کپه کاري، بذر پاشي در محدوده معين در حوضه درياچه اروميه اجرا مي شود و در کنار آن، برنامه هاي ويژه اي نيز براي فرهنگسازي انجام مي دهيم.

وي گفت: با تسريع در مکان يابي نقاط پايلوت اجراي طرح، اعتبارات مورد نياز به صورت متناوب در اختيار مجريان قرار مي گيرد.

گرشاسبي تصريح کرد: عرصه هاي منابع طبيعي آذربايجان غربي ظرفيت هاي بسيار خوبي براي اجراي طرحهاي مختلف نظير آبخيزداري دارند و مي توان با مديريت بهينه و استفاده از تمامي امکانات، طرح هاي احياي درياچه اروميه را به بهترين شکل ممکن به انجام رساند.

معاون آبخيزداري سازمان جنگلها، مراتع و آبخيزداري تاکيد کرد: ما اميدوار به احياي درياچه اروميه هستيم و اين هدف را با اهتمام و جديت مضاعف دنبال مي کنيم.

گرشاسبي که از ديروز به همراه هيات کارشناسي براي اجرايي کردن طرحهاي احياي درياچه اروميه در آذربايجان غربي به سر ميبرد از نقاط حساس و کانونهاي گرد و غبار اين درياچه در شهرستان هاي اروميه و سلماس بازديد کرد.

برچسب ها: سد ، راه ، خشکسالی ، منابع ، طبیعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار