مسئول سازمان لیگ تیراندازی گفت: موضوع قابل توجه در نیم فصل دوم به خاطر نزدیکی به مسابقات تیم‌ها با جدیت بیشتری شروع به کار کردند.

سیدجعفر حسینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره سطح کیفی نیم فصل دوم لیگ برتر سلاح‌های بادی آقایان افزود: نیم‌فصل دوم سلاح‌های بادی به میزبانی مقاومت که از پایان هفته آغاز شد از نظر کیفی تغییرات محسوس چندانی در تیم‌ها مشاهده نشد، ولی افت و خیز در برخی تیم‌ها بود.
 
وی ادامه داد: برای این که ببینیم نیم فصل دوم تا چه اندازه از نظر فنی و تاکتیکی تغییر کرده باید منتظر هفته‌های آتی لیگ باشیم.
 
مدیر سازمان لیگ تیراندازی عنوان کرد: مسأله قابل توجه در این رابطه انگیزه و جدیت برخی تیم‌ها و بازیکنان است که در دوره‌های قبل کمتر دیده می‌شود.
 
حسینی گفت: چون امسال به مسابقات نزدیک می‌شویم، اکثر تیم‌ها به خصوص در بخش تفنگ و تپانچه با حداکثر تلاش تیم‌هایشان شروع به کار کردند.
 
وی در ادامه افزود: نیم فصل دوم برخی مشکلات که در دوره‌های قبل وجود داشت، سعی کردیم آن‌ها را برطرف کنیم و تیم‌ها هم با اعضای جدیدی که در اختیار گرفتند از نظر فنی هم تغییر کردند با عملکردی که تیم‌ها در آغاز لیگ داشتند، امیدوارم نیم‌فصل دوم نسبت به دوره قبل سطح کیفی افزایش پیدا کند.
 
وی در خصوص تجهیزات و امکانات تیم‌ها گفت: به دلیل این که سایر شهرها امکانات و تجهیزات کمتری در اختیار دارند، همه مسابقات در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.
 
حسینی ادامه داد: در ایران فقط ورزشگاه آزادی از دستگاه‌های الکتریکی برخوردار است و سایر تیم‌ها هم برای این که اشتباهات داوری صورت نگیرد و کیفیت تیم‌ها افزایش یابد، با برگزاری این مسابقات در ورزشگاه آزادی مخالف نیستند.
 
مدیریت زمان لیگ تیزاندازی افزود: با توجه به این شرایط دیگر تیم‌های شهرستانی در هر مسابقه برای برگزاری مسابقات به تهران می‌آیند ولی شرایط برای همه یکسان است.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با در اختیار گرفتن بودجه و امکانات کافی این امکانات را برای دیگر تیم‌ها و شهرستان‌ها فراهم کنیم و این کار همکاری فدراسیون را می‌طلبد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار