ملی پوش وزن 57- کیلوگرم جوانان بانوان گفت: در رقابتهای جودو قهرمانی آسیا هنک کنگ قرعه سختی داشتم اما خوشبختانه مبارزه های خوبی انجام دادم و موفق به کسب مدال برنز شدم.

زهرا نادری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:  رقابتهای جودو قهرمانی جوانان  آسیا امسال به دلیل حضور کشورهای قدرتمند از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و من هم به قرعه مشکلی برخوردم تا جایی که کسی انتظار نداشت مدال کسب کنم اما پدر و مادرم روحیه زیادی به من دادند و باور داشتم که می توانم نتیجه بگیرم، خدا هم کمکم کرد و موفق شدم.
 
وی درباره رقبای خود بیان کرد: اولین رقیب من کره بود همه می گفتند می بازی اما بردم، حریف دوم  نماینده قزاقستان بود که وی را نیز را شکست دادم ، سومین حریفم چین تایپه بود که نتوانستم مقابل وی نتیجه بگیرم و از رسیدن به فینال بازماندم، برای سومی هم رو در روی قرقیزستان قرار گرفتم و شکستش دادم. با این پیروزی ها رکورد جدیدی را در بین بانوان جودو ایران به نام خود ثبت کردم زیرا پیش از این هیچ کدام از بانوان نتوانسته بودند کره و قزاقستان را مغلوب کنند که افتخاری بزرگ برای من است.
 
نادری تاکید کرد: حضور در اردوی بلاروس کمک شایانی در پیروزی های من داشت و آن اعزام تجربه ای شد تا در این میدان بدرخشم، قول می دهم که در مسابقات آسیایی بزرگسالان هم حتی اگر به مدال نرسیدم ، خوب مبارزه کنم و از حیثیت ورزش بانوان دفاع کنم.
 
ملی پوش تیم جوانان تصریح کرد: من مدت 6 سال است که جودو را آغاز کردم و در ماه چهارم فعالیتم قهرمانی کشوری اول شدم و به اردوی تیم ملی راه یافتم اکنون 6 سال است که افتخار پوشیدن تیم ملی را دارم، در این مدت مربیانی همچون بهاروند، خورشیدی، سلیمی و خان بابایی به من بسیار کمک کردند، به ویژه پدر و مادرم که سهم بسزایی در موفقیت هایم داشتند و دستشان را می بوسم.
 
وی به سابقه حضور خود در رابتهای قهرمانی آسیا اشاره کرد: در سال 2011 مسابقات نوجوانان آسیا نایب قهرمان شدم، سال 2012 چین بود که تیم نتوانست شرکت کند، در رقابتهای قهرمانی آسیا سال 2013 چین پنجم شدم و امسال هم از بین 22 تیم شرکت کننده به مدال برنز رسیدم، من قول می دهم اگر از جودو بانوان حمایت شود، در رقابتهای آسیایی سال آینده به مدال طلا برسم .

انتهای پیام/
برچسب ها: نادری ، جودو ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار