عنوان و تاریخ اکران فیلم "جزیره جمجمه" تغییر کرد.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران؛ عنوان و تاریخ اکران فیلم "جزیره جمجمه" تغییر کرد.

در فیلم‌های "کینگ‌کونگ" از جزیره جمجمه به عنوان جزیره‌ای در اقیانوس آرام به عنوان محل سکونت این میمون غول‌آسا و قبایلی وحشی نام برده شده است. معمولاً در این داستان‌ها مسافران یک کشتی این هیولای افسانه‌ای را در جزیره‌اش کشف می‌کنند و به نیویورک می‌آورند و او در فرصتی از بند نگهبانانش رها می‌شود و شهر را به آشوب و ویرانی می‌کشاند.
 
از این جزیره اولین بار در اولین فیلم "کینگ‌کونگ" محصول 1933 به کارگردانی مریان سی. کوپر و ارنست شیودساک نام برده شد. فیلم‌های سینمایی دیگری نیز با همین نام در سال‌های 1976 و 2005 روی پرده رفت و علاوه بر آن‌ها، "کینگ‌کونگ در مقابل گودزیلا" در سال 1962، "کینگ‌کونگ می‌گریزد" در سال 1967، "کینگ‌کونگ زنده است" در سال 1986 و سریال تلویزیونی "کینگ‌کونگ" در سال 1966 ساخته شد. اما "جزیره جمجمه" که سالهای اولیه کینگ کونگ را به تصویر می کشد و پناهگاهش را ترک نخواهد کرد، جایی که محل دایناسورهای غول پیکر و خزندگان است، مکانی مرموز خواهد بود، عنوان جدید "کونگ: جزیره جمجمه" اکران می شود.

جوردن ووت رابرتز کارگردانی این فیلم ماجراجویی جنگل گونه را به عهد دارد و قرار هست از این پس این فیلم را با عنوان "کونگ: جزیره جمجمه" بشناسیم.

گفته می‌شود که "جزیره جمجمه" دنباله‌ای بر فیلم "کینگ‌کونگ" که پیتر جکسن در سال 2005 ساخته، نخواهد بود.

 تاریخ اکران آن نیز از ۴ نوامبر ۲۰۱۶ به ۱۰ مارچ ۲۰۱۷ تغییر کرده است.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار