سرمربی باشگاه آرسنال بر این باور است عملکرد بازیکنانش رضایت بخش بوده است، در حالیکه چمرلین‌ این شکست را ناامید کننده می‌خواند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در جریان برگزاری رقابت‌های هفته 17 رقابت‌های لیگ برتر انگلیس‌ 2 تیم آرسنال و لیورپول‌ در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این دوره به مصاف هم رفتند که این دو تیم به تساوی 2 بر2 دست یافتند رغم اینکه در این بازی آرسنال یکی از یارانش را به دلیل اخراج از دست دهد،‌ اما به هیچ وجه عملکرد شاگردانش را به صورت فردی مورد انتقاد قرار نمی‌دهد.
 
وی در این خصوص گفت: این ممکن است نتیجه عادلانه‌‌ای به نظر نیاید، اما ما نتوانستیم از نقطه کرنر گلی را به ثمر برسانیم و این مسئله تا  حدی ناامید‌ کننده بود. یک مسابقه بسیار سخت بود، ما در نیمه اول تا حدی دست به عصا بازی کردیم اما لیورپول توانست به خوبی بازی کند ما توپ را در نیمه اول سریع از دست می‌دادیم، وقتی که شما برخی توانایی‌هایتان به خوبی استفاده نکنید واقعا نا‌امید کننده خواهد بود. زمانی که آنها گل‌هایشان را به ثمر رساندند، ما تعداد زیادی مدافع بر روی زمین داشتیم و این مسئله باعث نگرانی و تاسف است که ما نمی‌توانیم حرکتی را انجام دهیم، شما باید همیشه بر روی زدن ضربات کرنر تمرکز ویژه‌ای انجام دهید چون واقعا نقطه بسیار حساسی است.
 
*چمبرلین: عملکرد ناامید کننده‌ای داشتیم
 
بازیکن باشگاه آرسنال در این خصوص گفت: واقعا این مسئله برای ما ناامید کننده است من فکر نمی‌کنم که امروز خیلی خوب بازی کرده باشیم اما گاهی اوقات شما نیاز دارید که چنین بازی‌هایی را با پیروزی پشت سر بگذارید وقتی‌که حتی خوب هم بازی نمی‌کنیم، مخصوصا بازی‌هایی که خارج از خانه بازی می‌کنیم.
 
اما به هر حال بازی کردن در آنفیلد بسیار سخت است سرمربی در نیمه دوم با ما صحبت کرد و در نهایت ما توانستیم روحیه همیشگی‌مان را حفظ کنیم و به بازی‌ باز می‌گردیم، ما در نهایت گل بسیار بدی را دریافت کردیم، در شرایطی که شانس بسیار بالایی برای پیروزی داشتیم ما با نتیجه 2بر1 جلوبودیم و واقعا تاسف آور است که نتوانستیم این نتیجه را نگه داریم.
 
گفتنی است، در این دیدار دبوشی و الیور ژیرود،‌ بازیکنان فرانسوی سرمربی فرانسوی این تیم یعنی آرسن ونگر موفق به گل زنی برای توپچی‌های شمال لندن شدند و با این نتیجه باشگاه آرسنال در جایگاه پنجم در تعقیب تیم وستهم یونایتد با چهار امتیاز اختلاف قرار گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار