به گزارش
گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مرکز ملی فرش ایران، مجتبی فیض الهی، معاون امور بازاریابی مرکز ملی فرش ایران ضمن اعلام این خبر گفت: جشنواره فروش که همه ساله و به صورت متمرکز برگزار شده است، امسال متکی به منابع استانی و بر مبنای کیفیت به جای کمیت برگزار میشود.
وی با بیان اینکه دردورههای پیشین به ترتیب ۱۴، ۲۲ و ۲۳ استان در این جشنواره حضور داشتند، افزود: امسال مرکز ملی فرش به جای حضور مستقیم در این جشنواره به صورت پشتیبان از استانهایی که مایل به برگزاری جشنواره باشند حمایت میکند و هر استانی که میخواهد میتواند جشنواره فروش را برگزار کرده و منابع استانی را به خدمت گرفته و از حمایت مرکز نیز بهره بگیرد.
فیضالهی درباره زمان برگزاری این جشنواره گفت: در دورههای پیشین زمان برگزاری جشنواره از ۲۲ بهمن تا ۲۲ اسفند بوده است که امسال هم طبق روال قبلی آغاز و پایان جشنواره در همین حدود تاریخی خواهد بود.
معاون اموربازاریابی مرکز ملی فرش ایران ابراز امیدواری کرد در روش جدید به جای افزودن بر کمیت جشنواره و به شیوه دستوری از مرکز، تمایل و توان استانها مبنای عمل باشد و در عین حال مرکز ملی فرش ایران به طور معمول به تبلیغات فروش فرش در ایام پایانی سال بپردازد.
وی انجام نظرسنجیهای متعدد از اتحادیههای فروشندگان فرش دستباف و ادارات فرش در سازمانهای صنعت، معدن و تجارت را پایه اخذ این تصمیم اعلام کرد.
انتهای پیام/