به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارا ن زاهدان.، میری در جمع سرپرستاران بخش ها و سوپروایزران بالینی بیمارستان های شهر زاهدان افزود: در دانشگاه علوم پزشکی دو گروه از افراد به عنوان مشتریان اصلی خارج سازمانی در نظر گرفته می شوند که شامل بیماران و دانشجویان هستند.
وی با تاکید بر ضرورت پاسخگویی مناسب به نیازها و تلاش برای ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده به این دو گروه افزود: همکاران پرستار به عنوان کسانی که در خط اول ارائه خدمت به بیماران قرار دارند وکیل بیماران و حافظ حرمت و شان جامعه پزشکی و پرستاری هستند.
انتهای پیام/ز