رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: مذاکرات با لیو انجام شد و رهنمودهای ایشان رسیدن به مسابقات آسیایی و جاکارتا بود.

غلامرضا امینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در جلسه‌ای که برای شورای برون مرزی داشتیم ورزشکاران‌ کانو و کایاک‌ به پرتغال و روئینگ‌ بانوان به اسپانیا و روئینگ آقایان به اردوی چین اعزام خواهند شد.
 
وی افزود: البته به دلیل تعدد رشته‌های آبهای آرام همه وررشکاران‌ به پرتقال خواهند رفت ولی کمپ‌های آنها متفاوت است.
 
امینی در ادامه بیان داشت: مربی چینی‌ لیو وارد ایران شد و رهنمود‌های ایشان‌ ابتدا برای مسابقات انتخابی برزیل و بعد برای بازی‌های جاکارتا‌ بود که مذاکرات انجام شد.
 
رئیس فدراسیون قایقرانی در ادامه اظهار داشت: با توجه به خط و مشی‌های وزیر ورزش در خصوص بازی‌های آسیایی که گفته بودند باید کار کنیم و سلیقه شخصی در میان نباشد و در رشته‌های کانو و کایاک‌ و روئینگ‌ ما جزو برد جهانی ICF هستیم و به تازگی هم 3 نفر از گروه سنی جوانان ما در پست بانوان مقام به دست آوردند.
 
وی در خصوص پست‌هایی که به تازگی نمایندگان ما در کنفدراسیون آسیا گرفته‌اند گفت: افشین فرزام کمیته مربیان،‌ بهزاد اتابکی عضو کمیته توسعه روئینگ آسیا و محمدرضا درخواه عضو کمیته برنامه ریزی مسابقات شدند.

وی در ادامه بیان داشت: مسابقات بانوان اسلالوم چهارشنبه در تهران آغاز می‌شود.
 
امینی در خصوص عضویت نمایندگان ایران در کنفدراسیون جهانی و گرفتن سهمیه بیشتر در المپیک گفت: این عضویت ربطی به سهمیه ما در المپیک 2016 ریو ندارد و هم اکنون ورزشکاران ما باید تلاش کنند تا خودشان در پست‌های جهانی تاثیرگذار باشند و بتوانند نقش مفیدی ایفا کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، رئیس ، قایقرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار