نقاشی وینستون چرچیل با قیمت 2.75 میلیون دلار به فروش می‌رود.

به گزارش خبرنگار تجسمی باشگاه خبرنگاران به نقل از آرت نت نیوز وینستون چرچیل همیشه در نظرما به عنوان یک سیاستمدار شناخته شده بوده اما مهارت هنری وی در قالب یک نقاشی رکوردشکن 2.76میلیون دلاری چیزی است که به تازگی تشخیص داده شده است.  
 
هم اکنون نقاشی وی در معروف‌ترین مرکز مزایده لندن به نمایش گذاشته شده و بیش از این نقاشی پرفروش‌ترین کار هنری عرضه شده در این حراجی در سال 2007، 1.5 میلیون دلار بوده است.  
 


نقاشی چرچیل تعلق به سال 1932 که تخمین زده می‌شد بین 400 تا 600 هزار دلار پرفروش برود توسط 5 خریدار مشتاق به قیمت بسیار بالایی رسید طوری که رکورد قبلی این مرکز را نیز در هم شکست این نقاشی باغ‌های آبی چارت ول (خانه‌ای که چرچیل از سال 1922 تا زمان مرگ در آنجا زندگی می‌کرد) را به نمایش می‌کشد. از بین تمام آنها چرچیل، نقاشی‌های انگلیسی وی مشهورترین آن‌ها بود. حراج سایبنتر همچنین 14 اثر دیگر از چرچیل شامل 2 اثر دیگر او از چارت ول را در برمی‌گیرد در حالی که چرچیل نقاشی را در سن 40 سالگی آغاز کرد با مطالعه و بررسی آثار هنری هنرمندان متخصصی در این کار که برخی از آن‌ها دوستان وی بودند موفق به خلق بیش از 500 نقاشی رنگ روغن در طول زندگی خود شد.  
 
او تنها یکی از سیاستمداران هنرمند نظیر رقیب جنگی خود هیتلر بوده که دست به قلم نقاشی بوده است. 


انتهای پیام/ 
برچسب ها: چرچیل ، نقاش ، سیاستمدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار