پس از پایان مسابقات نیم فصل اول لیگ دسته اول فوتسال، قاضی سرمربی این تیم در خصوص وضعیت دانشگاه آزاد صحبت کرد.

محمود قاضی سرمربی جوان تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد نیم فصل اول رقابتهای دسته اول گفت: حضور مجدد دانشگاه آزاد در فوتسال ایران جای خرسندی دارد هر چند که فعالیت در سال اول پس از بازگشت هم با مشکلاتی همراه است. در ابتدای فصل در جلساتی که با آقای دادکان داشتیم اعلام کردند که ۹۰ درصد تیم باید دانشجویان تشکیل دهند و این امر کار ما را در یارگیری سخت کرد. و فقط توانستیم در دانشگاه های آزاد فراخوان زده و به جذب بازیکن دانشجو بپردازیم.
 
وی افزود: برای موفقیت امکانات لازم را داشتیم اما اطلاعات کافی خیر. یعنی شناخت خاص و مشخصی از تیم های دیگر و نحوه بازی کردن انها نداشته و با توجه به اینکه در زمینه تهیه فیلم و … همکاری لازم صورت نگرفت بدون شناخت پای به مسابقات می گذاشتیم. اما از لحاظ امکانات دانشگاه آزاد کمک زیادی به ما کرد و توانستیم در لیگ حضور یابیم.
 
قاضی همچنین بیان کرد: در نیم فصل اول در مجموع با تمام مشکلاتی که داشتیم و سه امتیازی که به دلیل یک درگیری کوچک بازیکنمان با مامور حراست دانشگاه از دست دادیم نتایج بدی کسب نکردیم اما در ادامه لیگ با جذب دو بازیکن به دنبال بالا بردن بار تجربی تیم و نتیجه گیری بهتر در ادامه مسابقات هستیم .

  دانشگاه آزاد در گروه سختو دشواری قرار دارد و بازی های سختی در نیمه دوم مسیر خواهیم داشت. اما ناامید نیستیم و میتوانیم با گرفتن امتیازات ادامه مسابقات به دور بعدی صعود کنیم هرچند که کار بسیار دشواری خواهیم داشت.


انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، قاضی ، سرمربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار